22 Kasım 2011 Salı

pop-art clutch yapımı


2,50 liraya kocaman bir pop-art kumaş bulmuştum.elbise olarak giyebilecek cesarette olmadığım için çanta, yastık gibi küçük parçalarla değerlendirmeye karar verdim.yapımı çok basit.istediğiniz ebatta kumaşı kesiyorsunuz, birde astar gerekli.ben 2 parçayı da aynı kumaşla çalıştım.dışa gelecek olan asıl kumaşı telalıyoruz.bu tela kıyafetler kullandığımız telalar gibi değil, oldukça sert ince karton gibi.



bu fotoğrafta telalı ve telasız kumaşımız var.telanın formu burada daha iyi anlaşılıyor sanırım.

2 parçayı yüzü yüz gelecek şekilde, bir kısa kenarı hariç, 3 kenarını dikip, çeviriyoruz.çevirdikten sonra açık olan kısmı katlayıp üzerinden makine çekiyoruz.
çantamızı katlayıp 2 yanını dikiyoruz ve çanta düğmelerini takıyoruz.hepsi bu kadar..

ben üste gelen çanta düğmesinin aparatını kumaşla kapladım.silikon tabancası ile üzerine  taş, boncuk vs yapıştırılabilir.


10 yorum:

serpil dedi ki...

Çok güzel olmuş güle güle kullanın, gece için bazen çok düşünüyor insan 'of elbiseme uymadı' falan diye, al uygun kumaş dik değil mi ama :) Teşekkürler paylaşıma :)

birincisin dedi ki...

kişi hünerli olunca yapamayacağı şey yok...:)çok güzel çalışmalarınız..blogunuzu takip ediyorum..ellerinize sağlık..sevgiler:)

designbyeda dedi ki...

serpil hanım,
çok haklısınız klasik bir elbise diktiğimiz zaman küçük bir kumaş kalırsa kesinlikle çanta yapabiliriz..ben de teşekkür ediyorum size.

birincisin,
çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için.

suhuba dedi ki...

Süpermiş. Böyle bir telayıda blmiyordum öğrendiğim iyi oldu. Ellerine sağlık.

MINI'S DESIGN IDEAS dedi ki...

gerçekten çok güzel ellerine sağlık tatlım..

designbyeda dedi ki...

suhuba,
ne çok tela var ben de yeni öğreniyorum.

MINI'S DESIGN IDEAS,
çok teşekkür ederim.

Moda Kulisi dedi ki...

çok guzel eline saglık...

designbyeda dedi ki...

moda kulisi,
çok teşekkür ederim..

Yasemin dedi ki...

Bende böyle bir canta dikmek istiyorum Telanın ismi nedir? Cevap yazabilirsen sevinirim.

designbyeda dedi ki...

yasemin,
tam emin değilim fakat çanta telası olabilir.