11 Kasım 2011 Cuma

patrones 298 / model 10






birkaç gün önce kalıbını hazırladığım elbiseyi, dün kesip, başından hiç kalkmayıp bitirdim.zaten yanları birleştirip, kollara pervaz takmaktan ve de etek ucunu çevirmekten ibaret olan bu elbisenin çarçabuk bitmesi gerekiyordu.çünkü kardeşime yetiştirmem gereken bir mont var.bu gece kalıp çıkarıp kumaşı keseceğim inşallah.

etek ucunda bir yamukluk olmamasına karşın, kumaş verevden kesildiği için adım attığımda, sağa sola esniyor.
bu aralar patronese dadandım.beğendim çok model var.








orjinalinde etek ucuna kadar devam eden bolluğu, bel çevresinden daralttım ve yakayı  biraz yukarı aldım. 
hırkayı da geçen sene pratik kesmiştim.

11 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

elbise çok hoş olmuş. bahçenizin fotoğrafları da içimi açıyor her seferinde :))

MODAVESAİRE dedi ki...

güle güle giy canm.. modelde diyordu heralde verevden kesilecek diye değil mi. yoksa sen mi verev çalşmak istedin ??? o kemer ekstradan mı, modellde mi var dı.. amma meraklı çıktıkm ben de:)))

çiçek dedi ki...

çok güzel olmuş renginede bayıldım.sizede çok yakışmış iyi günlerde kullanın..

designbyeda dedi ki...

ANTİGONE,
teşekkür ederim.bahçemizi ben de çok seviyorum.doğa, çiçek, böcek tutkunuyum :)

MODAVESAİRE,
evet Burcu'cum kalıp iplik boyu verev di..kemeri hazır almıştım.

çiçek,
çok teşekkür ederim.

yeliz'in pasta dünyası dedi ki...

merhablarrr bir spor akademisi mezunu olrakk senin izleyıcın oldummm sevgiler:)senide beklerimm:):)

yelizin pasta dünyası ve kendi dünyasındakı herşey

http://pastaperisii.blogspot.com

designbyeda dedi ki...

yeliz'in pasta dünyası,
hoşgeldiniz mutlaka ziyaret edeceğim..

suhuba dedi ki...

Çoook güzel. Kızımızada yakışmış.

sevim dedi ki...

elbise çok şık olmuş tebrikler..
benim bi sorum olacak patrones dergilerini nerden buluyorsunuz yada alıyorsunuz öğrenebilirmiyim..

designbyeda dedi ki...

teşekkür ederim.dergileri http://books.tr200.ru/v.php?id=1038351 buradan indiriyorum ve yazıcıdan çıktı alıyorum..

sevim dedi ki...

çok teşekkür ederim :D

designbyeda dedi ki...

rica ederim, sevgiler