10 Kasım 2011 Perşembe

patrones 238 / model 39


öncelikle resimlerin kalitesinin düşük olmasından dolayı çok mutsuz olduğumu söylemek istiyorum.halbuki her zaman kullandığım makine ile aynı ayarda çekildi.anneciğim işim var diye acele etti ve hepsi bulanık çıktı, ben de üzerinde oynamak zorunda kaldım.bir gün dışarı çıkarken giydiğim zaman tekrar fotoğraflayacağım, hiç içime sinmedi.



 muz ağacımız bu mevsimde
meyve verdi malesef..olgunlaşmaya fırsat bulamadan soğukta bozulacak zavallı :(

modeli çok sevmeme rağmen, kumaş seçimim yanlış olduğu için istediğim sonuç çıkmadı.kumaşım keten tarzında, vereve esneyen, çok fazla iplik iplik sökülen ve de en kötüsü ççoookk kırışan bir kumaş.ben şu aşamada bu kumaşı heba ettiğim için, yani patronu denemek istediğim için çok da üzgün değilim elbette.

ve de iyi ki bu şekilde yapmışım.ne öğrendim; patrones kalıpları, burdanın tersine küçükmüş.yani hep deriz burda dan kalıp çıkarırken bir beden küçük çıkarmalıyız diye..işte bunda olay tam tersi..birde kol ,omuz kısmında bol gelip dirsekte inanılmaz daralıyor.karpuz kol gibi..kol ağızları o kadar dardı ki elimden geçmedi resmen.ilk etapta dirsekten kesip, kolun yarısının kalıbını daha bol çıkarmayı düşündüm.o şekilde gördüğüm çok ceket var fakat sonra aklıma fermuar eklemek geldi.hem daha kolay hem de şık duracağını düşündüğüm için, ön tarafta kullandığım fermuarın aynısını kollara da ekledim.kolun omuz kısmında ki bolluğu da daralttım.

son değişiklik ise teknik çizimde de belli oluyor, bel kısmı daha volanlı idi.ya bu kumaşa gitmedi o model yada her halükarda kötü duracaktı bilemiyorum ama ben o kısmı kumaşı yedirerek değil, düz taktım.








16 yorum:

Nisamu Style dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

Ama seninde dediğin gibi kumaş seçimi yanlış.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çooook güzel olmuuşşşş :)

serpil dedi ki...

Çok güzel olmuş bu ceket.Kumaştan şikayet etmişsiniz ama çok şık durmuş modelde doğrusu.Renk te harika, kollar ayrıca fermuarla çok havalı durmuş, kesinlikle size de çok yakışmış , keyifli günlerde giyin :)

MODAVESAİRE dedi ki...

canm, çok beğendim, dar olması bence daha iyi, yani daha klas durur üzerinde. burda kalıplarında bazen çok bolluk oluyo özeelkle de bodylerde...güle güle giy..

ANTİGONE dedi ki...

fotoğraflar çok iyi olmasa da ceket harika. dikerken zorlanmışsın belli ki, ama çok şık duruyor. ellerine sağlık :)

designbyeda dedi ki...

Nisamu Style,
çok teşekkür ederim.bir daha ki sefere gabardinle deneyeceğim.

Fashion design by CnS {Cns'design},
Cansu'cum çok teşekkür ederim..

Serpil Hanım,
beğenmenize çok sevindim :) rengi ben de yakıştırdım.çok teşekkürler.

MODAVESAİRE,
Burcu'cum ben ne olu ne olmaz diye bir beden büyük kesmiştim.o yüzden tam üzerime göre oldu.bedenime göre kesseydim eğer imkanı yok giyemezdim.çok teşekkür ederim.

ANTİGONE,
evet malesef resimler biraz kötü oldu..dediğin gibi titizlendim doğrusu.çok teşekkürler

dikisdersi dedi ki...

bekledigim an gelmiş paylaşmışsın ben kaçırmışım bile ,kendine haksızlık yapma güzel dikecegini biliyordum,üzerine de cukkk diye oturmuş

designbyeda dedi ki...

dikisdersi,
ayyy göğsüm kabardı hakikaten :) teşekkürler ...

dikisdersi dedi ki...

patronesi indir ,kalıpları birleştir ,üstelik ispanyolca ,sonra kes biç ,üstüne üstlük kalıbıda kendine uydur, birde güzel dik ,kabarsın tabiki...

designbyeda dedi ki...

dikisdersi,
vallahi beni ihya ettiniz efenim:) çok çok teşekkür ederim..

zeynep dedi ki...

Gerçekten çok başarılı olmuş bence keten kumaşta hiç fena olmamış baharda giyebilirsin üstündeki kip duruşu da çok güzel,kalıpları kendi ölçülerinle kıyaslayarak kesersen sürprizlerle karşılaşmazsın değil mi:)
Ellerine emeğine sağlık.

designbyeda dedi ki...

zeynep hanım,
çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için

suzy dedi ki...

olayı bitirmişsin abicim ama yaaa... Dehşet olmuş! Mankenden daha iyi taşıdığını düşünüyorum, affetsin beni ama... Çok yakışmış, yakıştırmışsın. ellerine sağlık.

designbyeda dedi ki...

suzy,
canımcım çok çok sağol.öpüyorum kocaman

suhuba dedi ki...

Cevabımı aldım senin dikişte sınırın yok. Çok başarılı bayıldım...

designbyeda dedi ki...

suhuba,
sağol tatlım :)