6 Kasım 2011 Pazar

ölüdeniz'de günbatımı



bir bayram akşamı..
akraba, eş, dost ziyareti sonrası, sevgili ile gün batımı keyfi..









                Güneş  veda ederken, Ay tüm ihtişamıyla sırasını bekliyordu..
Ve bir gün daha böyle bitti..her ne kadar bu gidişi izlemek keyif verse de, giden zaman içimi acıtıyor.sanki verimsiz bomboş bir zaman geçiyor.hiç bir iş yapmadan bütün gün televizyon seyretmişsem, suç işlemişim gibi hissediyorum.eyvah!  ömrümden koskoca bir günü heba ettim diyorum, pişmanlık duyuyorum.ya bir uğraşım olacak, ya da hayatın tadını çıkarmalıyım.
günler çok kısa.yetmiyor yetmiyor.aklımdakiler, planlar her geçen gün çığ gibi büyürken, zamanın yetmemesi ne büyük çelişki Yarab'bim..

4 yorum:

dikisdersi dedi ki...

hangi fotograf makinasıyla çektin bunları ,müthiş bir görüntü
kardeşim hep söyler sen marmarise girerken sabahı izlemelisin diye
birde gün batımını
marmaris için öyle konuşurda kendisi evliya çelebi diger adıyla gerçektende harikaymış

dikisdersi dedi ki...

birde izninle alıyorum pc ye

designbyeda dedi ki...

dikişdersi,

sony cyber shot makina.
evet kardeşin haklı galiba akdenizin güneşi farklı doğup batıyor..

ve elbette resimleri alabilirsin :))

MODAVESAİRE dedi ki...

evet canm aynı şeyleri hissediyoruz... inan artık günde 1 saat bile tv izlemiyorum kendimi çok kötü hissediyorum, illa '' iş '' yapmam gerekli hissediyorum ya dikiş, ya örgü ya da kitap okumam lazım diyorum. sabahtan gün için planladıklarımı güne sığdıramıyoruumm.. günler bana yetmiyo diyorum:)