24 Kasım 2011 Perşembe

fermuar detaylı bluz


yumuşacık bir kumaşım vardı.tabi hemen elbise yaparım diye atladım.sonra cepli basit bluzların moda olduğu aklıma geldi.kalıpsız kestim diktim.hemen bitti ama bir türlü içime sinmeyen bir şey vardı.

 kardeşimin fermuar detayı olan bluzu aklıma gelince, hemen elimi fermuarlara yönlendirdim.geçen haftalarda diktiğim ceketimin kollarına kullandığım fermuarın boyu uzun olduğu için kesmiştim ve parçaları atmamıştım.fermuarı ikiye ayırdım ve omuz dikişlerinin arasına ekleyip tekrar diktim.tabi cebe de ekleyince bu haliyle hoşuma gitti.

makinem ile kumaşım pek anlaşamadılar,11 numaralı iğne kullandım fakat yinede kumaşın tinleri çekildi maalesef. jarse iğnesi elimde olmadığı için ve ben acele etmeyi sevdiğim için devam ettim.aferin bana değil mi?


Fethiye'de gündüz güneşli günlerde hala kısa kolluyla geziyoruz hatta yanıyoruz.mevsimler ne çok değişti.kış ve yazdan ibaret sanki. 

ve en aşağıda da Ölüdeniz'den düne ait gün batımı.




11 yorum:

suzy dedi ki...

ben de fermuar detayını çok sevdim. Ayrıca hala cennette yaşadığını düşünüyorum. Oralarda kısa kolla fotoğraf da çektiriyorsan ve manzara bu kadar güzelse... ne düşünebilirim ki!

MODAVESAİRE dedi ki...

evet aferin sana:) bluz güzel, sen güzel ama en güzeli, sıcak hava. burada sabah -3 , gündüz 6 ama sen 0 hissediyorsun. kalın bir kaban diktim bu gün ekleyeceğim..güle güle giy canm

designbyeda dedi ki...

suzy,
ben de cennette yaşadığımı düşüyorum.hele kışın bu sessizlikte huzur verici oluyor.çok öpüyorum.teşekkür ederim.

MODAVESAİRE,
tahmin edebiliyorum.4 sene Bolu'da okudum.burası yanarken ben orda donardım.kabanı merak ettim.takipteyim.teşekkür ediyorum ayrıca canım.

ANTİGONE dedi ki...

çok şık olmuş, bayıldım! piyasadakilerin çoğundan da güzel ayrıca :)

motto dedi ki...

dikiş konusunda eğitimin nedir eda cok başarılı oluo çalışmaların..çok hoş olmuş ellerine sağlık..

designbyeda dedi ki...

antigone,
canım çok teşekkür ederim.bu aralar biraz salla pati yapıyorum :)

motto,
halk eğitim kurslarına gittim.8 ay ama haftada bir gündü.ve etek pantolondu sadece.annemin dikiş bilmesi ve benim kumaşı kesmekten korkmamam ile ilerledi.yorumun için çok teşekkür ediyorum :)

dikisdersi dedi ki...

fermuar detaylı bluz harika olmuş eda ,ve kalıpsız tebrik ederim .güle güle kullan

Clio dedi ki...

hi eda, i don't understand a thing on your blog, but i really like that top! did you make it yourself? i love the zipper-details.
great blog also!

designbyeda dedi ki...

dikisdersi,
teşekkür ederim.2 parçalı olunca cesaret edebiliyorum kalıpsız yapmaya :)

Clio,
thank you for comment.usually i'm doing for myself. and i'm glad that i discovered your blog..

suhuba dedi ki...

Bu arada ben bu tarz yakada o V yi veremiyorum muhakkak ovallik oluyor. Nasıl yapılıyor anlatan bir link vs. bilen var mı?

Vintage Duygular dedi ki...

Harika olmus,ellerine saglik..