8 Kasım 2011 Salı

ev botu


galiba ruhum dağınık, bir iş bitmeden diğerine başlama huyum her ne kadar aklımı yorsa da, bundan vazgeçemiyorum.ceketimin sadece fermuarı dikilmeyi bekliyorken, erkek arkadaşım için polar sweat başladım, onun da fermuar kısmına gelince bıraktım ve pantolon kesip diktim fakat o da fermuar bekliyor.3 adet fermuar bekleyen dikişim varken bu polar ev botuna başladım.neyse ki bu fermuarsız :)) bugün fermuarları aldığım için yarın hepsi birden biter diye düşüyorum.en azından ceketi bitirip yayınlamak arzusundayım.

kalıbı bana ait.
burada yaptığım minik botu örnek alarak hazırladım.gönül isterdi ki ekrana birebir kalıbı koyabileyim ama sığmadı.o yüzden ölçüleri yazıyorum.oldukça kolay zaten. ölçüler 37-38 numaraya uygundur
bir ayak için  2 adet çıkarıp, ayrı ayrı dikip astar gibi birleştiriyorsunuz.iç kısmına polardan taban yaptım  ve keçe tabanla birbirine sabitledim.sonra da dış parçayı keçe tabana elimle diktim.bir adet daha yapacağım eğer fotoğrafla açıklama isterseniz belirtin aşamaları kayıt edeğim ..





22 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel olmuş. Annem için deneyeyim bir tane bundan, ayakları hep üşür çünkü....

MODAVESAİRE dedi ki...

süper olmuş hazır sanmıştım ben de .. güle güle giy canm:)

cemre dedi ki...

süper valla birsürü para verip almaktansa istediğin kumaşla çeşit çeşit yaparsın bende denemek istedim şimdi:) fotolu açıklamaya hayır demem tabi:)

designbyeda dedi ki...

ada ve deniz,
terlik giymez birdaha inan, okadar sıcak tutuyor.

modavesaire,
teşekkür ederim cnm

cemre,
keesinlikle haklısın.3 liralık polardan 3 adet çıkıyor..bedava.en yakın zamanda resimlisini ekleyeceğim ozaman

suhuba dedi ki...

Selam süpermiş. Ellerine sağlık. Diğer cicişleride merak ettim :)

designbyeda dedi ki...

suhubam,
teşekkür ediyorum canım

ANTİGONE dedi ki...

çok şeker!

designbyeda dedi ki...

ANTİGONE,
çok teşekkür ediyorum..

ZüLâL'in dünyası dedi ki...

evet çok güzel olmuş 2. yaptığınızda aşamalarıda koyarmısınız

Nana dedi ki...

Eda çok güzel olmuş, ellerine sağlık (L)
Verdiğin ölçüler kaç numaraya uygundur acaba?
Gerçi her halukarda benim ölçüleri değiştirmem gerekecek yine de ama olsun sormuş olayım :P

designbyeda dedi ki...

ZüLâL'in dünyası,
mutlaka ekleyeceğim..teşekkürler

Nana,
bu kadar önemli bir ayrıntıyı nasıl atladım acaba :) 37-38 numaraya uygun,hatırlattığınız için de teşekkür ediyorum.

esen dedi ki...

Çok güzel hemde hazır gibi olmuş.Kalıpda çok işime yarıyacak teşekkürler.

Lia dedi ki...

Edacım sağol... Benim diktiklerim parçalandı iyice. Bunlar iyi gelecek. Deneyeceğim ;)

designbyeda dedi ki...

esen,
işinize yarayacaksa ne mutlu bana

lia,
sizin diktiklerinizi de çok merak ettim.teşekkür ediyorum

Moda Kulisi dedi ki...

valla ben de hazır sandım. twigy'nin ev botlarının aynısı :) super yapmıssıın selıne saglık
http://moda-kulisi.blogspot.com/
bu arada ben de blog dunyasına yenı katıldım, sen de bloguma katıulırssan benı cook mutlu edersın :)

designbyeda dedi ki...

moda kulisi,
çok teşekkür ederim mutlaka ziyaret edeceğim.sevgiler.

Öblem dedi ki...

Çok güzel olmuş..Ellerine sağlık. Eski koltuk kılıfı polarım bana pek bir göz kırptı bak şimdi::)

designbyeda dedi ki...

öblem,
hehehe bana da kırpar öyle şeyler nedense :)

çok teşekkür ediyorum

Derya Özbey dedi ki...

Merhabalar, bloğunuzla bu bot sayesinde tanıştım, elinize sağlık, kalıbını aldım, 40 numaraya uyarlamaya çalışacağım. Dikişe meraklı biri olarak bu blogtan öğreneceğim çok şey olduğunu düşünüyorum. :)

http://pontinintakilari.blogspot.com/

designbyeda dedi ki...

Derya Özbey,
hoşgeldiniz..inşallah dediğiniz gibi faydam olur.sizin bloğunuza göz attım ve bu aralar femuar detayı dikkatimi çekiyor sizden faydalanıcağım ben de :)

Adsız dedi ki...

ben bu ev botunu çok beğendim ve arkadaşımın doğum günü ama ne alacağımı bilemiyorum. düşündüm de bundan yapsam ona çok garip mi olur sizce ben pek hediye konusunda iyi değilimdir de lütfen bana yardımcı olur musunuz ?

designbyeda dedi ki...

iyi bir hediye olabilir diye düşünüyorum.hem kullanışlı hem de el emeği :)