20 Ekim 2011 Perşembe

yarım kollu ceket


çok çabuk sıyrıldım bu işten.düğmeleri astarı biran önce halledince sürünmedi elimde..

kalıba sadık kalarak diktim ama kısa gelince altına parça ekledim.2 sıra dikiş olmasının sebebi bu :) biraz üşengeçlik yaptım.
bir de kol altı bedenden düz çıkıyordu ben biraz ovallik verdim, daha hoş durdu bu şekilde.
bir önceki yazımda belirttiğim gibi, kalıp bana hediye, üzerine de hangi sayıya ait olduğu not alınmamış.







sabun izleri duruyor hala :)


deri ceketimi üzerimde fotoğraflayamamıştım.anneciğim biraz daha yukarıdan çekseymiş yaka da görünecekti ama şimdilik bu kadar :) 

aksilik yaşamasaydım da 5 cm daha uzun olsaydı, daha bir mesuttum şimdi.dalgın olmanın bedeli işte..


şimdi degaje yakalı bir elbise kestim.yarın veya yarından sonra burada yerini alır diye umut ediyorum.üst üste ceket dikince biraz sıkıntı bastı ve araya kolay bir iş almalıyım dedim.çünkü elbise sonrası bir ceket planım daha var..

5 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

saçını başını yolucaam senin !!!
nasıl da yakıştırıyosun herşeyi !!!

ANTİGONE dedi ki...

ikisi de çok şık olmuş. güle güle giy canım :)

suhuba dedi ki...

Selam,
Bu kış bu mont işinde iyice deneyim sahibi olacaksın sanırım. Baksana ne hoş olmuş :)

çiçek dedi ki...

ikside çok şık olmuş.eline sağlık.iyi günlerde kullan..

designbyeda dedi ki...

modavesaire,
yol canımcım yol :))

antigone,
suhuba,
çiçek,
hepinize çok teşekkür ediyorum..