16 Ekim 2011 Pazar

suni deri ceket


elimdeki işi çabuk bitirmenin ve yeni modele başlamanın mutluluğu ile yazıyorum bu postu.
kumaşım suni deri de olsa, sonuçta deri olduğu için ilk etapta dikmeye korktum fakat  beni üzmedi ve oyalamadı.sonuç içime çok sindi diyebilirim.ufak aksilikler var yine de.örneğin modeli kısa buldum ve biçerken ön ve arkayı, kol altı mesafesinden 5cm uzun tuttum.nasıl olduysa biri uzun diğeri kısa oldu.böyle bir şeyin imkanı var mı? 
aynı hata üst üste tekrarlanır mı? trençkotun da boyun oyuğunda yapmıştım aynı hatayı.sanırım çok dalgınım bu aralar.nitekim uzun olan tarafı kısaltınca, kalıbın orjinaline geri döndüm mecburen :)





düğmeler modelde yok fakat sağa sola kaymasından ve önünün çok açılmasından dolayı ben rahat edemedim.çözümü düğme eklemekte buldum.bu sefer düğme aramakla vakit kaybetmek istemediğimden ve de daha şık duracağını düşündüğüm için, elimde bulunan düğmeleri kumaşla kapladım.küçük bir bilgi de olsa aşamalarını resimledim.




 
2 sene önce kursa giderken tanıştığım çok tatlı bir bayanın, bana verdiği bir kalıpla, kısa kollu ceket biçtim.bu kalıbın hangi dergiye ait olduğunu bilmiyorum maalesef.belki kalıbın ait olduğu yeri bir tanıyan çıkar diye ifşa ediyorum :)

kumaş aşağıda görünen bürümcük tarzında, haki rengi ile kahve tonlarında bir kumaş.kol vs olmadığı için kısa sürmesini temenni ediyorum.

ben çok huzurlu bir hafta sonu geçirdim ve hafta içinin de aynı mutlulukla geçmesini diliyorum.
umarım haftanın ilk gününe hep beraber güzel uyanırız..
herkese sevgiler



13 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

HAYRAN KALDIM EDACIM. KUMAŞIN TONU DA ÇOK ÇOK GÜZELMİŞ. BEN DE BİR CEKET DİKMİŞTİM. SON HALİNİ HALA EKLEYEMEDİM...AMA SENİNKİ DAHA GÜZEL. BENİMKİ PEK Bİ PARLAK, TUHAF:)) GÜLE GÜLE GİY. BİR DE ÜSTÜNDE GÖRELİM AMA:)

MODAVESAİRE dedi ki...

BU ARADA DÜĞME İŞİ DE GÜZELMİŞ. BEN DE HEP DÜĞMECİDE YAPTIRIYORDUM, ARTIK KENDİM YAPARIM:)

zeynep dedi ki...

Çokkkkkkk başarılı olmuş ellerinize sağlık hele düğmeler süper.Kıyafetin boyu omuzun en uç kısmından yani yakayla birleştiği kısımdan boy uzatılır bilginiz olsun:))
Bir önceki trençkota pens koymayı düşünmez misiniz?Gerçi bitmiş ama bi düşünün isterseniz.
Hayırlı haftalar..

ANTİGONE dedi ki...

bu da çok hoş olmuş canım. keşke üzerinde de görseydik :)

motto dedi ki...

bence cok hos olmus,ellerine saglık..
cok cok eskıden bi deri ceket dikmiştim kendime..üstelik cok keyif alıp bi de mini etek yapmistım.gençlik işte :)
deri dikmek çok zordu gercekten.ama basarıylı bi iş olmus.güle güle giy canım

Rabia Betul dedi ki...

Ellerine saglık pek güzel olmuş.Güzel günlerde giyersin inşallah.

suhuba dedi ki...

Eda selam,
Yine yeniden döktürmüşsün. Çok güzel olmuş. Bayıldım :)

designbyeda dedi ki...

modavesaire,
burcu'cum çok teşekkürler cnm.sen benden daha cesursun.renkler, parlak kumaşlar vs ben yeni yeni alışıyorum.merak ettim senin ceketi de.düğme işini ilk defa yaptım ve çok hoşuma gitti bundan böyle bir çok modele yaparım gibi geliyor bana :D

Zeynep Hanım,
fotoğraflarda belli olmuyor ama cekette omuz robası olduğu için, uzatmak ölçüsünü kol altından aldım.dalgınlıkla birini uzattım diğerini olduğu gibi bıraktım sanırım.ayrıca teşekkür ediyorum.

antigone,
evet ben de çok istiyordum üzerimde ki halini yayınlamayı ama fotoğraf çekecek kimse bulamadım en yakın zamanda ekleyeceğim :)sevgiler

designbyeda dedi ki...

motto,
aslında eteklik bir parça kaldı ama kumaş etek için çok iddialı geldi bana o yüzden belki çanta vs.. yaparım diye dokunmadım şimdilik.teşekkür ederim canım.

Rabia Hanım,
güzel temenniniz için teşekkürler..

suhubacım :)
teşekkür ederim çok...

The Wardrobe Stylist dedi ki...

That's quite a piece, very nicely done! I am a new follower of your blog. Hope to see you on the-wardrobe-stylist.blogspot.com and follow my updates :)

designbyeda dedi ki...

The Wardrobe Stylist,
thank u for your comment and i take a glance at your blog, its so inspirational.after that, i will follow your publishing.hope to see u again.

Adsız dedi ki...

Merhaba
ben de düğme kaplama ile ilgili gezerken sizin bloğunuza rastladım tam da aradığım fikir sizin yöntemininzdeki düğme tipi, ayaklı düğme değil de düz düğme kaplama arıyordum. ama dikme işini nasıl yaptınız? üzerindeki düğme deliklerinden mi üstten diktiniz yoksa düğmenin atına bir şey mi yerleştirip diktiniz?

designbyeda dedi ki...

merhaba,
önce alttan dikmeyi denedim ama sağlam olmadığı için düğme deliklerinden diktim..