3 Ekim 2011 Pazartesi

neler yapıyorum ?




uzun zamandır ihmal ediyorum bloğumu.önce tatil, sonra hastalık derken uzak kaldım.yavaş yavaş işliyor elim nedense.hiç canlılık yok, halbuki beni heyecanlandıran yepyeni kumaşlarım var.

trençkotu bitirdim nihayet sadece düğmeler alınacak ve ilik açılacak.bir de kemer tokası bulmam gerekiyor Fethiye şartlarında.hepsi tamamlanınca bloğumda yerini alacak.

bu esnada yeni aldığım bir kumaşı, 2010 mart / model 120 için uygun bulunca, kalıbı çıkarıp kesiverdim.kumaş suni deri.fakat bir türlü kumaşı birebir yansıtan fotoğrafı yakalayamadım.






söylemeden geçemeyeceğim, o kadar kalıp çıkardım, hep özenirdim paftadaki tamamı renkli olan kalıplara.sonunda muradıma erdim.bu modelin kalıbı pembe yüzeyli :) kalıbı çıkarmak çok kolay oldu.


herkese sevgiler

8 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

kumaş çok güzel görünüyor, kolay gelsin canım. trençkotu da merak ettim. bu arada malzeme için pasaj'a bir bak istersen. belki bulabilirsin.

suhuba dedi ki...

Başlığı okuyunca evet eda neler yapıyorsun dedim valla...:) Başlamışsın yine üretmeye. Bitmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Eminim çok güzel olacak.

çiçek dedi ki...

renk çok güzelmiş böyle renkleri çok severim..blogunuzu yeni keşfettim hepsi çok güzel elinize sğlık..

designbyeda dedi ki...

antigone,
çok iyi fikir gerçekten :)akıl akıldan üstündür diye boşa dememişler teşekkür ederim.

suhuba,
herzaman sıcacık ve içtensin.bayılıyorum sana.çok öptüm.teşekkür ederim.

çiçek,
hoşgeldiniz ozaman :) çok teşekkür ediyorum.

suhuba dedi ki...

Demekki karşılıklı bir sevgi yumağı durumu var. :) Özletme kendini, senin gibi üretici bir hatun böyle yavaş olursa ben bayan tembel. Öleyim.

designbyeda dedi ki...

suhuba,
inşallah bütün blogger' lar olarak atarız üzerimizden bu hantallığı.bakıyorum herkes yavaş :)

dikisdersi dedi ki...

evet Eda bende de bir agırlık var ,kumaşı nereden ve nasıl bulduysan harika resimler evet tam yansıtmasada bende anladım kumaşı hissediyorum :)bende aynı modeldeki kumaşı bulmuştum almayınca haftaya göremedim ,son pişmanlık fayda etmiyor ,harika bir ceket olacaga benziyor beni de özendirdin ,ne zaandır bu tarz birşey yapmak istiyorum da bir türlü elim gitmiyor ,kolay gelsin ,bir sonraki yazınıda kaçırmışım bir bakayım trenckotuna

designbyeda dedi ki...

dikişdersi,
kumaşı Ankara'daki Bursa Kumaş Pazarı'ndan aldım.metresi 5lira.inşallah güzel olur da bayılarak aldığım kumaş heba olmaz.