25 Ekim 2011 Salı

degaje tunik / elbise


değişik modelleri seviyorum.daha kalıbı çıkarırken beni heyecanlandıran modeller var.nasıl olacak, nasıl duracak diye düşünmek beni motive ediyor.bazen hüsranla sonuçlanıyor.örneğin bu bluz / elbise...kalıbı o kadar büyük ki, patronu çıkardığım zaman daraltmayı düşündüm sonra da dedim ki '' belki bol güzel olur beğenmezsem kol altından daraltırım n!olcakkk'' ...
inanın 36 beden olan bu kalıp, 42 beden olan anneme giydirdiğimde çuval gibi oldu. 6 cm içeri girmek zorunda kaldım. böylelikle tek taraftan 12, toplamda 24 cm daraltmış olmama rağmen, şu haliyle bile sanki 40 beden birine daha çok yakışacak gibi duruyor.

bu arada yüzümü gizlemekteki tek sebebim; her daim makyajlı, derli toplu olamamak veya fotojenik çıkmadığımdan.malum resimleri çekenler benim gibi blog heyecanı yaşayan kişiler değil.kardeşim ya da anneme düşüyor bu görev ve şöyle düşündüklerini hissediyorum ;aman çekeyim de bitsin..
güzel çıkıyor mu, üzerim düzgün mü, vurgulamak istediğim yerler var mı..hiiç dert etmiyorlar vallahi..yoksa ben daha samimi ve içten olması sebebi ile böyle bir sansüre gerek duymazdım.




konumuzu dönersek, bir  değişliklik yaptım .etek ucuna, daha dar bir ek koydum.hani bol tunikler vardır ya kalça hizasında durması için geniş ve dar bir parçası vardır etek ucunda...aşağıda ki fotoğrafta görebilirsiniz.renk farklılığına bakmayınız, kahverengi gibi çıksa da gerçek rengi gri, yani üzerimde ki hali..parçasını 1 liraya aldığım güderiyi kullandım.daha bir kaç rengi mevcut..

bu şekilde ister içeri kıvırıp bluz gibi, ister bol bırakıp elbise gibi, ister şerit kısmını kalçaya oturtup tunik gibi kullanırım diye düşündüm.







kalıbı mart  2010 burda'ya ait







6 yorum:

** ZEL ** dedi ki...

Çook cici canım:)
Güle güle giy..

designbyeda dedi ki...

zel,
teşekkür ederim..

suhuba dedi ki...

Evet bende bu modeli hep beğenirdim. Senin tecrübenle bizde öğrenmiş olduk. Olsun yinede uğraşmışsın bu bile yeter.

Aktuelmoda dedi ki...

Bloğunu yeni keşfettim,ne güzel şeyler dikmişsin canım,ellerine sağlık..

designbyeda dedi ki...

aktuelmoda ,
hoşgeldin.çok teşekkürler

Scissor Hands 81 dedi ki...

kısa saç denemeyei düşünürmüsün, çok yakışacaktır sana