10 Eylül 2011 Cumartesi

yüz yogası

1 haftadır yüz yogası yapıyorum.hem de günde 3 kere yapılması gerekenleri, gece aklıma geldiği için 1 kere yaptığım halde değişikliği görebiliyorum.başlamadan önce fotoğrafımı çekmiştim.bu da şu anki hali..
gülme çizgisi daha az belirgin ve dudağımın kenarındaki sarkma toparlandı.artık bırakmam her gün yapacağım ve şiddetle tavsiye ediyorum.
 Lourdes Çabuk isimli bir bayanın kitabından birkaç hareket seçtim kendime.kitaba uymak gerekirse biraz zorlayıcı çünkü nefes egzersizleri ile yapılıyor ve kitaptan takip etmek gerekiyor.internetten araştırdım ve bu işi nefes egzersizleri olmadan yapanlar da var.

sizce de fark var mı?





Lourdes Çabuk 1950 doğumlu bir Filipin'li.
kitap 25 lira idi sanırım geçen sene almıştım.benim uyguladığım hareketler bunlar.hepsini yapamıyorsanız bile, aklınıza geldikçe kalem çevirme tekniğini yapın derim.en çok onu tekrarlıyorum ve bu kadar kısa zamanda etkisini görmemde onun faydası olduğunu düşünüyorum.
aynı zamanda uzman tv de videoları var yapılışlarını seyredebilirsiniz.





yanak, dudak ve boyun kasları için
 http://www.uzmantv.com/dudaklarimizin-kirismasini-yuz-yogasi-ile-nasil-engelleriz





yanak, dudak ve boyun kasları için




göz çevresindeki kırışıklıklar, kaz ayakları için






31 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

yuh!! şok oldum resmen , yüz gerdirme ameliyatı olmuşsun gibi. yanlış anlama aslında yüzün gayet normal ama sonrası fotografı gerçekten değişimi gösteriyo. ben de başlıyacağım.. çok teşkr ederim paylaşımın için. annem çok meraklıdır böyle şeylere, hep bahsediyodu ama sonucunu görmeyince insanın inanası gelmiyordu.. sevgiler canm

serpil dedi ki...

Çok şaşırdım. gerçekten farketmiş.Yapalım güzelleşelim :)

suzy dedi ki...

bence fark var ama yazıyı okumadan önce itiraf etmeliyim ki photoshop sandım. Ben de yapıcam.

designbyeda dedi ki...

modavesaire,
serpil,
suzy,

mutlaka yapın, fotoğraflarda en ufak bir oynama yok gerçekten.2 fotoğrafı yan yana koyunca ben de şaşırdım ve hemen yayınlamalıyım dedim. göz için olan kısmını da ekleyeceğim bir ara.kaşlarım daha güzel duruyor.teşekkür ederim ayrı ayrı.

ANTİGONE dedi ki...

ben de bir süredir araştırıyordum yüz yogasını. bu kadının videolarını da izlemiştim nette. ama hareket çeşitliliği açısından kitap alınabilir. sende çok bariz fark etmiş, inanılmaz! ben de hemen başlıyorum. çok teşekkürler ;))

designbyeda dedi ki...

antigone,
evet kitap almakta fayda var.başka faydalı bilgilere de yer verilmiş fazlasıyla.başlayın mutlaka.merak ediyorum paylaşın mutlaka.öncesinde fotoğraf çekmeyi unutmayın ki değişimi görebilesiniz

marifetli genç dedi ki...

Ben de göz altındaki gülme çizgilerinden çok rahatsız oluyorum hemen deneyeceğim :) çok teşekkürler.

designbyeda dedi ki...

marifetli genç,
faydasını göreceğinize inanıyorum.teşekkürler :)

Derya Özbey dedi ki...

Değişim inanılmaz, 1 haftada nasıl bu kadar farketti inanamıyor insan, denemek lazım :)

designbyeda dedi ki...

Derya Özbey,
ben de ilk başta pek ciddiye almadım ama gerçekten faydası var. mutlaka deneyin

Esce dedi ki...

nekadar surede yaptınız bu egzersızlerı?

Adsız dedi ki...

konuyla ilgili linklere bakarken postunuzu gördüm, acaba hala devam ediyor musunuz, sonuçlar nasıl?
sevgiler, duygu

Anonim dedi ki...

Blogunuza ne zaman gelsem eli boş dönmüyorum .Çok güzel bir post olmuş yine :))

Adsız dedi ki...

Birakinca daha cokmu sarkik oluyor yüzde

designbyeda dedi ki...

postu yayınladıktan 2 ay sonra bırakmıştım şimdi tekrar başladım.önceki halinden daha kötü olmuyor..

Adsız dedi ki...

Ben başlamak istiyorum ama sarkmasından korkuyorum belki sürekli yapamam daha yasım 20. Zayıflayinca yüzümde çökmede olmuştu sence bunun bı faydası olurmu.teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Sen neden bıraktın. İnsan sürekli yapabilirmi yoksa sikiliyormu Bı süre sonra bide yüzüm daha çok zayiflarmi

Adsız dedi ki...

Lütfen cevap yaZarmisiniz.siz cevap yazdıktan sonra başlamayı düşünüyorum

designbyeda dedi ki...

yukarıdaki 2 soru da size mi ait? ben bir süre yaptım ve kendi şikayetlerimin azaldığını gördüm ama sizin sorularınızla ilgili bir bilgim yok ne yazık ki..

Adsız dedi ki...

Günde bir kac dakika yapıyorsunuz ve hangi hareketleri yaptıgınızı ogreneblr miyim tam istedigim gbi olmus benimde yuzum sizin gibi

designbyeda dedi ki...

adsız,
dakika olarak değil, her bir hareketi 10 sn * 3 set yapıyorsunuz.yukarıdaki videoların her birini yapmıştım.

Adsız dedi ki...

Degısım cok ıyı bır hafta ıcın.bende yaklaşık bır aydır yapıyorum.goren estetık mı yaptırdın dıyor:)yasım 34 ve artık moralım bozulmaya başlamıştı.ama bu yöntem yüzüme ve ruhuma çoook ıyı geldı.paylasımın ıcın teşekkürler.dnz...

Kozmetik Aşığı dedi ki...

Gülme çizgileri için yanak dudak olan egzersiz videosunu mu yaptınız acaba? Çok faydali olmuş!!

Adsız dedi ki...

Ben daha kitabı yeni aldım ve gıdım hafif gitti ve aynen resimdeki gibi göz altı kısmında hafif aşağı doğru inen bi çizgim vardı o da neredeyse yok oldu bence herkes denesin.Sonuçta nasıl ki spor vücudu sıkı tutuyor yüz yogası da öyle.Kaç yaşında kadınlar görüyoruz vücudu 20 liklere taş çıkartır.O zaman bu neden yüzümüz için olmasın ki

Adsız dedi ki...

Çok güzel blog olmuş teşekkürler..hareketleri her gün yapmak üşendirici ama yinede yapmam gerekiyo durumum çok vahim

Adsız dedi ki...

çok başarılı...çoğunlukla hangi egzersizi yaptın peki yanakların çok güzel görünüyor ::))

Adsız dedi ki...

Ya gözünün altında elmacık kemiğinin hafif üzerinde sarkık var seninde. Aynısı bendede var oraya ne ad veriliyor göz altı torbasıda değil. Acaba orası nasıl toparlanır

Adsız dedi ki...

Ben de gıdı için olan hareketleri yaptım. Her gün düzenli yapmadığım halde 2 haftada çok büyük etkisini gördüm. Sanırım yüz kasları ince olduğu için etkisini vücudumuzdaki diğer kaslardan daha çabuk gösteriyor. İnsanı yormayan hareketler ve çabuk etki. Denemeye değer kesinlikle

Adsız dedi ki...

Nazolabial cizgi icin hareketi soyler misiniz?

Adsız dedi ki...

Üç gündür yapıyorum hareketleri. Özellikle kalem çevirme hareketi faydalı. Burundan ağzın iki yanına inen gülme çizgilerim derinleşmeye başlamıştı. Üç günde hafifledi. Bu bana büyük motivasyon oldu. Fakat herhalde uzun zamandır çalışmayan bu kaslar çalıştığı için yüz kaslarım ağrıyor (alt yanak, çene ve boyun. Sizde de benzer bir şey oldu mu? Bir de şunu merak ediyorum: Yüzümün doğal yağ dokusunu zayıflatmak istemiyorum. Yüzü incelen oldu mu arkadaşlar? Yaşım 36 ve devam edeceğim yogaya.

Gunel Yagmur dedi ki...

Iyi gunler. Kac gundur bakiyorum nete ama tam olarak aradigimi bulamadim.Bende tam da sizin resmdeki cizgiler cok fena.Kizimi emzirdigim bir yilin icinde o kadar derinlesmis ki.Baya yaslanmis gozukuyorum.O burundan agiz kenarina inen cizgileri azaltmak icin tam olarak hangi hareketleri yapmaliyiz? Lutfen yardimci olun :( uzman tvde filan bulamiyorum.