12 Eylül 2011 Pazartesi

tatil öncesi son prova


evet sabırsızlıkla beklediğim gün geldi sonunda.bugün Antalya 'ya gidiyorum ve yarın sabah İstanbul'dayım.uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımı ziyaret edeceğim.hepimiz ayrı ayrı heyecanlıyız.Bolu, Ankara ve son durak Fethiye olacak Allah kısmet ederse.
dün gece reglan kol trençkotun kesimini ve yaka hariç prova kısmını tamamladım.beden dikişlerini yaptım.bir tek kollara vaktim kalmadı, onlar iğneli şuanda.artık dönüşte tamamlanmayı bekleyecek.

bu arada şu meşhur Kadıköy cuma pazarının adresini bana iletmeniz mümkün mü? görmezsem çatlarım vallahi.

herkese sevgiler 


13 yorum:

serpil dedi ki...

Pess... hem cesursunuz hem de el attığınızı başarıyorsunuz ya bravo ne diyeyim.. rengi ne güzel.. istediğiniz aksesuarla deneyebilirsiniz..hemen yakasına yakma gül,yok onu çıkardım içine leopar fular, onu çıkardım,uzun kocaman taşlı yeşil bir kolye,onu çıkardım kemerine bir kaç küçük süs.. haha çok eğlenceliymiş, nasıl olsa diken eda, kafadan süsle süsle dur, işin zoru onun ben keyfime bakayım :)))

suhuba dedi ki...

Selam Eda,
Ben daha buradan gidemiyorum cuma pazarına. Süpersin valla. :)

MODAVESAİRE dedi ki...

kuzucum bunun kalıbı hangi sayıdan ?? merak ettim. şimdiden hayırlı yolculuklar geçir, oh gez toz bekarlığın tadını çıkar:))

ışık dedi ki...

Merhaba, kadıköy cuma pazarı gittiğim tek pazar diyebilirm. Kumaş cenneti. Nerden gideceğinizi bilmiyorum ama ben zincirlikuyudan söğütlüçeşme metrobüsene binip, uzunçayır durağında iniyorum. Biraz yürüyorum. İndiğinizde sağ tarafınıza bakınca göreceksiniz pazarın çadırlarını. Umarım anlatabildim :) Dikişerinizi takipteyim. Tüm dikiş bloglarını olduğu gibi. Kolay gelsin.

designbyeda dedi ki...

Serpil Hanım,
leopar fular ve yeşil kolye önerinize bayıldım :) teşekkür ederim

suhuba, modavesaire,
teşekkür ederim model sayısını anca eve dönünce yazabileceğim.

ışık Hanım,
teşekkür ederim tarifinizi not alıyorum.sora sora Bağdat bulunur misali artık..

Rabia Betul dedi ki...

İstanbul da ustelik Anadolu yakasinda oturdugum halde kac yıldır bir türlü kısmet olmadı gitmek..Benim yerime de gezer misin?Modavesaire nin dediği gibi bekarligin tadını çıkar ...

designbyeda dedi ki...

Rabia Betül,
ahh ahh ben İstanbul'da olsam her cuma giderdim.çok özeniyorum inanın.teşekkür ederim

suhuba dedi ki...

Nerdesin eda hatunum. Yoksun Bir gittin pir gittin ? :)

designbyeda dedi ki...

suhuba,
dün döndüm canım..maalesef soğuk memleketlerde hasta oldum.hafta içi kaldığım yerden devam edeceğim :)

nisahobi dedi ki...

merhaba eda yaptıklarını çok beğendim.Bu arada bende kadıköy cuma pazarına gidince saatlerce çıkamıyorum.Pazara hep çek çekli valizle giderim ancak taşıyabiliyorum.Adres:gebze-harem minibüslerine biniyorsun göztepe otosan köprüsünde iniyorsun zaten pazar görünüyor.Adres için biraz geç kalmışım.Bir dahaki gelişine artık sevgiler.....

designbyeda dedi ki...

nisahobi,
iyi ki İstanbul'da oturmuyorum.yoksa her hafta valizle giderdim ben de.adres için teşekkür ederim :)

dikisdersi dedi ki...

bitmiş bile ,ellerine saglık üzerinde paralansın derler dimi :)

designbyeda dedi ki...

dikişdersi,
evet bitti, düğmeleri dikince tamamdır :)teşekkür ederim