3 Eylül 2011 Cumartesi

pamuk saten elbise




herkese merhabalar..geçmiş bayramınızı kutluyorum.bayram birçok kişi için tatil demek ama turizmciler için yoğun iş temposu anlamına geliyor :)
bayramlaşmalar ancak telefonla yapılabildi.aile fertlerim ile 3 gün hummalı bir koşuşturma içinde idik.

Fethiye'yi daha önce hiç böylesine kalabalık görmemiştim.bayramın 2. günü yaşanan nüfus patlaması  yüzünden,
Ölüdeniz'e bir süre girişin yasaklandığını duyduğumda şok olmuştum.tarihinde bir ilkti herhalde.
her iki tarafı da anlamak gerek.tatilci haklı çünkü insanlar kalkıp gelecekler ve giriş yasak denecek :)
belediye de haklı çünkü ne arabalar ne de insanlar sığmadı o koca beldeye. sıkışıklık, kavga, sinir, stres  yaşandı.bunların kontrolü de zor elbette..


kış geliyor ben hala elbise dikiyorum :)) elimdeki kumaşlarla, aklımda olan birkaç elbiseyi bitirince, kışlıklar için kolları sıvayacağım.bayramdan önce  temel kalıbımı kullanarak bu pamuk saten kumaşdan bir elbise yapmıştım.kalıp üzerime göre düzeltilmiş olduğundan ve de astar kullanmadığımdan  bu elbise sadece 1 günümü aldı.pensler ile bedene  
oturmasını sağladım.sırtı iyice oydum ,üst kısmını genişçe bir pervazla çevirdim.yani üst kısmı duble oldu..göğüs ortasını da makine lastiği ile büzüp, üzerini bir parça ile kapattım, muntazam olmasa da pek rahatsız etmedi beni.

umarım güzel bir bayram geçirmişsinizdir.şimdi ise dileğim güzel bir haftasonu...sevgiler




8 yorum:

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

ellerine sağlık tatlım :)

cemre dedi ki...

merhabalar bloguna gerçekten bayıldım dikiş dikenlere okadar çok özeniyorum ki anlatamam diktiklerin süper bende dikiş makinesi aldım ama düz dikişi bile zor dikiyorum:)) gerçekten çok sevdim blogunu takipteyim bundan sonra:)

Asortik Krep dedi ki...

Ben nasıl olmuş da görmemişim sizi :)) Ne güzel dikişler bunlar..? :)

ada ve deniz dedi ki...

çok şık bir elbise olmuş:))

mor atölye dedi ki...

Eda çok güzel olmuş gül güle giy... Ölüdenizmeselesi de çok komk gerçekten...:)

designbyeda dedi ki...

fashion design by cns,
sende sağol canım :)

cemre,
hoşgeldin.umarım sen de bir gün güzel şeyler üretirsin.büyük bir zevk gerçekten.ayrıca çok teşekkür ediyorum.

asortik krep,
farketmenize sevindim.sizin adınızı cafe derins Zehra Hanım'ın sitesinde bol bol görüyorum.çok mutlu oldum.

ada ve deniz, mor atölye çok çok teşekkür ederim :))

suhuba dedi ki...

Selam,
Özlemişim valla. Ne güzel olmuş bayıldımm...

designbyeda dedi ki...

suhuba,
merhaba ben de özledim vallahi...
çok teşekkür ederim canımm :)))