6 Eylül 2011 Salı

kırmızı elbise


                      geçen gün diktiğim siyah elbisenin yöntemi ile bu kırmızı elbiseyi diktim.tabi küçük farklılıklar var.kalp şekli daha belirgin, askı yok, etek boyu kısa :) ve bence diğer elbise gibi ağır durmadı.akşam üzeri sandaletle / babetle rahatlıkla giyilebilir.genelde aynı modeli 2. kez kullanmayı çok sevmiyorum ama bu aralar elim kolaya kaçıyor nedense.




içini yine geniş pervazla çevirdim, kalp şekli için makine lastiği kullandım.







bir iki elbise daha dikip, kışlıklara geçeceğim.hoş elimde kışlık 4-5 kumaş var. neyse ki ayın 13 ünde İstanbul'a 20 sinde de Ankara'ya gidiyorum.çok merak ettiğim Kadıköy cuma pazarına gideceğim sonunda.Ankara için uğrak yerim elbette Bursa Kumaş Pazarı olacak..


10 yorum:

mor atölye dedi ki...

çok güzel olmuş Eda, Bayramdan önce hala kışlık kumaşlar yoktu cuma pazarunda umarım senin geldiğin hafta çıkmış olur...

serpil dedi ki...

Bu elbise yakar da geçer başka birşey demiyorum :)

designbyeda dedi ki...

mor atölye,
teşekkür ederim. bak üzüldüm şimdi bu habere, inşallah gelir ben gidene kadar yoksa neye niyet neye kısmet olacak..bütün kış yazlık elbise dikerim.

Serpil Hanım,
vallahi harikasınız..ben de başka birşey diyemiyorum.bir de teşekkür ederim :))

secret dedi ki...

güzel elbise fakat giymek için çok iddialı olmak lazım.kırmızı, bir elbiseyi ancak bu kadar güzel gösterir.tebrikler.

suzy dedi ki...

oooo kırmızııııı!!! Ben bittim. Rengi ve modeli çok örtüşmüş bence. Benim de böyle bir elbise planım var ama yeteneklerim dikmek için yeterli olur mu bilemyorum. Cesaret edip dikersem paylaşırım elbette. Sende süper duruyor söyleyeyim.

dikisdersi dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine saglık güzel günlerde giyin Eda ,lütfen çarşamba pazarına da ugra eminim ki ordan da güzel kumaşlar bulursun mümkünse erken çık 10 gibi sonrası kalmayabiliyor

designbyeda dedi ki...

secret,
normalde kırmızıdan çekinirim ama bu elbise sanki hafif günlük-akşamlık gibi olduğundan sanırım rahat hissettim kendimi.teşekkür ederim.

suzy,
yeteneksiz olduğunu söyleyip harika işler çıkaran yegane birisin sanırım.bloğunu takip etmesem inanacağım :) mutlaka yaparsın. teşekkür ederim.

dikişdersi,
çarşamba İstanbul'da olamayacağım maalesef.keşke kalabilsem de doya doya pazarların hepsini gezsem.çok teşekkür ederim.

suhuba dedi ki...

Eda anlaşılan bol bol pazar gezeceksin. Kolaygelsin

designbyeda dedi ki...

suhuba,
evet inşallah öyle olacak :) birde bana yolu tarif eder misiniz? haremden nasıl gidebilirim bu cuma pazarına

ANTİGONE dedi ki...

woooaaaawww! süper!