24 Eylül 2011 Cumartesi

ganimetlerim


tatilim bitti ve artık evimdeyim.maalesef ben de bittim, tatilimin son günü hasta oldum.hafta sonu dinlenerek geçireceğim ve sonra yarım kalan işlere el atarak vazgeçilmez hobime geri dönüş yapacağım.bir valiz dolusu kumaşla dönmek onlarla haşır neşir olmak şu anda tek uğraşım.yattığım yerden onları izliyorum resmen :)

tek üzüntüm, yine kışlık kumaş bulamadım.3-4 tane kalın kumaş var, diğerleri hep yaza hazırlık olacak anlaşılan.





bu renkli bayram şekeri gibi kumaşlarım diğer yaza  tiril tiril elbise olacaklar.


beni en mutlu eden parçalar bunlar.parçasını 1 liraya aldığım güderi tarzındaki kumaşlar..



şifonlar




pop-art akımına ben de tutuldum :)



  ipek satenler 

ve daha neler neler..hepsini tek tek fotoğraflayamadım.nasıl olsa modeline karar verince keserken ekleyeceğim. İstanbul'da yaşayanlar için bunlar az bile ama benim gibi kumaş kıtlığı olan bir şehirde yaşayınca,bu kadarcık bile koca bir yığın gibi geliyor gözüme.

yakında görüşmek üzere..sevgiler


9 yorum:

Rabia Betul dedi ki...

Gecmis olsun,tatilin de bir bedeli var iste ne yaparsın!Kumaşlar cok güzel görünüyor elimi uzatıp dokunasım geliyor.Sabırsızlıkla bekliyorum dikeceklerini.Benim makinamı tamirci egreti yapmış yine arıza çıkardı cok mutsuzum:(( Bir sürü yarım isim ve yeni projelerim vardı.Hayırlısı Allah'tan.Hosgeldin....

ANTİGONE dedi ki...

hepsi harika! hele de 1 liralık süetler!

stylerabish dedi ki...

kumaşlarını görünce nedendir bilmem ama içim bir tuhaf oldu.Sanki bana alınmış gibi:))))kumaş görünce dayanamıyorum.Pop-art kumaşları ben de çok beğeniyorum ama bulamıyorum.Şimdiden ellerine sağlık ve güle güle giy.

designbyeda dedi ki...

rabia betül,
projeler birikince insanın beyni yoruluyor resmen :) biran önce makinanın sorunu hallolur inşallah.çok teşekkür ederim.

antigone,
canım teşekkür ederim.ben de bayılıyorum onlara :)

stylerabish,
haha aynısını ben de yaşıyorum.ekrandan çekip almak geliyor içimden.pop-art kumaş, koca pazarda 1 tane idi.ya az geliyor ya da kapış kapış gidiyor bilemiyorum.teşekkür ederim.

suhuba dedi ki...

Selam,
Hoşgeldin. Özlettin kendini ve Gözlerime inanamadım. Sonra bunların hiçbiri kalmaz yakında deyip sevindim. Demekki yeni cicileri bol bol göreceğiz. Bu kumaşlar nereden? İstanbuldansa şayet istanbulda yaşayan ama asla ucuz kumaş bulamayan ben nerelerden aldın öğrenmek isterim.

designbyeda dedi ki...

suhuba,
hoşbuldukkk canımmm..
İstanbul'dan alamadım maalesef.cuma pazarını görme hayallerim başka sefere kaldı.çoğu Tekirdağ perşembe pazarından.birazı da Ankara'daki Bursa Kumaş Pazarı'dan.geldiğimden beri pek el atamadım kumaşlara.işe eski yarım parçalardan başlıyorum, ortalık açılsın biraz :))

xcelis dedi ki...

ya ne güzel şeyler dikersin sen şimdi bunlarla sen yine bunları gidip alma imkanın var ben napıyım hühühühüh ne kumaş var ne gidip alabiliorumm :(

designbyeda dedi ki...

wcelis, teşekkür ederim.inşallah güzel şeyler çıkar ortaya.

dikisdersi dedi ki...

yazın kışlıkları pazardan bulunca ucuza alıyorsun ,kışında yazlık kumaşları ,bayıldım valla ,bir ben gidemedim cuma pazarına :)