8 Eylül 2011 Perşembe

bebek botu / baby ugg


bugün canım büyük parçalarla uğraşmak istemedi.hem oyalanmak hem de elimde kalan küçük parça stoğunu azaltmak için bebek aksesuarları / kıyafetleri dikmeyi istedim.aslında bu stoğu bitirmek için haftalarca uğraşmam gerekir.bir ara onu da yapacağım inşallah.evde ki fazlalıklar hep beynimi kurcalar çünkü.

daha önce bir arkadaşım için küçük patikler yapmıştım aynı malzemeler ile.bu sefer Laçin 'de gördüğüm bir botu yaptım.aşağıda bulunan kalıp mollychicken.blogs.com dan alınmıştır.aynı zamanda sitede harika şeyler var.mutlaka göz atın derim.

ekrana a4 kağıdı koyarak kalıbı aktardım.ilk başta gözüme büyük gibi gelse de, ölçüyü birebir kullandım.sanırım bileğine lastik geçsem daha iyi olacak.bu şekilde çıkma ihtimali yüksek gibi.

İstanbul'dan Ankara'ya geçmeden önce Bolu'da yeni doğum yapan eski ev arkadaşıma uğrayacağım.bu hediye de oraya gidecek.





6 yorum:

dikisdersi dedi ki...

ama çok şeker olmuşlar...

designbyeda dedi ki...

dikişdersi,
her şeyin miniği daha güzel oluyor değil mi? çok sevdim ben de..teşekkür ederim.

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

çok beğendiiiiiiiiim :) hemen kızıma yapayım bir çift

birtutamkekik dedi ki...

sizz çok şekersiniz kii..
bayıldım sayfanıza...
:)
uzuun uzunn gezdim,nereye yorum yapacağımın şaşkınlığını yaşadım...
:))
seve seve izliyorum hemen sayfanızı..
bende sizi bekliyorum sayfama..
kucak dolusu sevgilerimle..
:))

designbyeda dedi ki...

birtutamkekik,
çok içtensiniz, moral buldum.çok teşekkür ederim. bu kadar sevgi dolu bir bayanın sayfasını hemen inceliyorum..

zahide tanirkulu dedi ki...

Çok şekerler...