6 Ağustos 2011 Cumartesi

yine annem için....

 bir kaç gün önce kestiğim şortu bitirmiştim ama ekleme fırsatım olmadı, bu arada bir pantolon sıkıştırdım araya.pantolon bana etekten bile kolay geliyor.

ikisi de annem için..üzerinde fotoğraflamam neredeyse imkansız.prova için bile geceyi bekliyorum.turizm bölgesi malum...babamla birlikte eve gece 12 civarı geliyorlar..

şort kalıbı haziran 2010, model 115.kemer köprülerini yapmadım nasılsa annem bluzunu dışarı çıkararak kullanıyor :)

 tamam kabul üşendim...hihihi








etiketinolsun.com 'a sipariş vermiştim,çok oldu geldiği ama yanlış basılmış benim siparişim bu şekilde değildi.20 liralık bir şey için de uğraşmak istemedim.aşağıda görüldüğü üzere sıradan bir etiket işte.neyse bitsin diye önceden diktiğim herşeye kullanıyorum :) 




bu pantolon için 2007 mayıs ayının 112 numaralı modelini kullandım.kumaşım pamuk saten.Ankara'dan metresini 1,50 tl ye almıştım.şaka gibi çünkü Fethiye'de metresi 20 tl.

















düğme yerine kopça kullandım.bu kalıp annemi zayıf gösterdi.






şimdi ipek eşarptan bir elbise yapımına başlıyorum.aşamaları resimleyeceğim.
en kısa zamanda görüşmek üzere..mutlu bir hafta sonu diliyorum.

5 yorum:

Antigone dedi ki...

annen güle güle giysin, çok güzel olmuşlar ;)

dikisdersi dedi ki...

ben bu tazr pantolonlardan kaçıyorum :)hiii bacak boyumu kısa gösteriyor ,
şort çok güzel olmuş istanbulda magazadan alınca da pamuk sateni neredeyse o paraya alıyorsun ,sadece muglada değil her yerde öyle sanıyorum ,

designbyeda dedi ki...

antigone
çok teşekkür ederim

dikişdersi
bende tereddüt etmiştim ama hem zayıf gösterdi hemde uzun boylu gösterdi şaşırdım doğrusu :) teşekkür ederim

suhuba dedi ki...

Vay hatuna bak. Süpersin. Şort ve pantolon. Hemde etekten daha kolay :) Bir gün bende böyle olacak mıyım ?

designbyeda dedi ki...

suhuba
:))) teşekkür ederim. ilk pantolon diktiğim gün etekten daha kolay gelmişti hala öyle, sanırım diktiğim pantolonlar pek prova istemedi beni uğraştırmadı o yüzden olabilir.eminim biraz mesai ile istediğin düzeye gelebilirsin.ben de ne çocuk var ne iş! bütüüüüüünnn gün dikiş dikiyorum da biraz ilerledim.yoksa nerdee.... :)))