20 Ağustos 2011 Cumartesi

siyah tek askı elbise





              dünkü postu yayınlayıp, bu elbisenin başına geçmiştim.gece bitti.şipşak bir elbise oldu.ilk defa jarse kumaş diktim.esnek dikiş kullandım.fermuar vs.. olmayınca hemen bitti vallahi.yaka kısmını oval yapmadım üzerimde durmaz kayar diye korktum.tekrar uğraşmak istemedim.birde tül aplikeyi orjinalindeki gibi fazla yapmadım.şimdilik akşam yemeği için rahatlıkla  kullanabilirim.bir nişanda, düğünde giymek istersem daha sonra ekleme yaparım diye düşündüm.
kalıp olmasa da olurdu ama burda pratik dikiş dergisinde tek omuz bir elbise vardı, onu kullandım.sayı 2011 / 1 ilkbahar yaz, model 4A. 
omuzundaki tül aplike ise çok çok kolay.uzunluğunun bitmiş halini hesaplayıp, 2 katı uzunlukta kestim.yani 20 cm istiyorsam uzunluğunu, 40 cm hazırladım.eğer daha volanlı istiyorsanız daha uzun kesebilirsiniz.( birde C şeklinde kesme yöntemi var) kenarlarını incecik kıvırdığım tülü, ortasından bol ayarda makina çekip büzdüm.elimde aplike ettim.







10 yorum:

yenigelin :) dedi ki...

ellerinize sağlık çok şık olmuş güle güle kullanın :)))

suzy dedi ki...

Üff ben de bunu bekliyordum, bitmiş demek ki. Çok güzel olmuş. Çok da yakışmış. Omzundaki süsü daha da abartabilirdin bile.

ANTİGONE dedi ki...

çok sade ve şık, çok da yakışmış ;))

designbyeda dedi ki...

yenigelin, antigone,
çok teşekkür ederim :)

suzy, tül detayı yuğunlaştırmayı düşündüm ben de..bir de uyarın için teşekkür ederim.kontrol edicem. :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Ay gördükçe icim açılıyor dikis makinam gelse de öğrensem ;))

designbyeda dedi ki...

kokosss,
teşekkür ederim :))
inşallah başlarsın biran önce

suhuba dedi ki...

Nedenir ki çok şık olmuş. Bu arada 2011 / 1 ilkbahar yaz, model 4A. demişsin hemen evde bakacağım. (Sanki dikecekmiş gibi :))İnsan bakıyor ama görmüyor. Ama sizin yaptıklarınıza bakınca aaa ben görmedim ama güzelmiş deyiveriyorsun. Bu modele öyle dedim mesela. Çok hoş olmuş. Güle güle kullan canım.

designbyeda dedi ki...

suhuba,
aslında herşey temel kalıpla ilgili. benim için sade elbise ve şık detay önemli olduğu için, kalıpların en yalın haline bakarım,gerisi hayal gücü..çok teşekkür ederim

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

harika olmuş ellerinize sağlık :)

designbyeda dedi ki...

neslininatölyesi,
çok teşekkür ederim