14 Ağustos 2011 Pazar

pazar keyfi..Fethiye aşkı!!


kendimi evimde hissettiğim tek yerdir Fethiye..benim gibi aşkla bağlı, bu küçük şehirden kopamayan binlerce insan var.sizi bu güzelliğin 10 da 1'i ile tanıştırmak istiyorum.
bugün sevdiklerimle birkaç saatlik bir gezi yaptım.çok az bir kısmını fotoğraflayabildim maalesef.

yolculuğa başladığımız yer, Fethiye'nin en solundaki aynı zamanda en gözde semt, Karagözler Mahallesi.




sol taraf Club Letoonia Otel'in burun kısmı.sağ tarafta ise Şovalye Adası.



birçok kişinin gözbebeğidir bu ada.anakaraya 2 dk mesafede.daha çok yaşlı insanlar yazın burada yaşamayı tercih ediyorlar.benim için çok sıkıcı yol bile yok.ben karşıdan görüntüsünü daha çok seviyorum.ama evler milyon dolarlarla ölçülüyor :))



bu ada Göcek yakınlarında özel mülk.adanın farklı yerlerinde bir kaç ev var.Uzan'lara aitti yanılmıyorsam.ev neyse de bu helikopter canımı biraz sıktı doğrusu.doğru düzgün burada kaldıklarını bile sanmıyorum.2-3 senede birkaç gün anca...



burası başka bir koy ve küçük bir restaurant var.


burada yüzmek muhteşemdir..



burası Kızılada..Fethiye'ye 15 dk uzaklıkta.çok eski bir fener var.şimdi restorasyon yapıldı ve Kızılada Restaurant oldu.eğer kendi ulaşım imkanınız yoksa, sizi bot servis ile ulaştırıyorlar.

yüzlerce koya sahip Fethiye'den şimdilik bu kadar.bir dahaki sefer Ölüdeniz tarafındaki güzellikleri paylaşacağım.herkese sevgiler


9 yorum:

suhuba dedi ki...

Anlaşıldı seneye bu tarafları gezeceğim :)

designbyeda dedi ki...

suhuba,
beklerim :))

suhuba dedi ki...

Canımsın. Gelmeden sana danışırız. Danışmanlık ücretide kahve ikramı olur :)

designbyeda dedi ki...

suhuba,
gerçekten sevinirim.ne zaman yolun düşecek olursa,bir mesaj yeter..

secret dedi ki...

bloğunuza ölü deniz fotoları bakarken rastladım.gerçekten güzel yerler.oralarda yaşamak insanı yaşlandırmaz herhalde.bence bloğunuza muğla ve fethiye ile ilgili daha fazla resim atmalısınız. birde eyer tasarım yapıyorsanız beyler için yapın.çünkü giyinmeyi bilen bayan çuval giyse yakıştırır.ama biz beylerin bu konuda başarılı olduğu söylenemez.

designbyeda dedi ki...

secret,
beylerin de ziyaret etmesi beni mutlu etti gerçekten.erkek tasarımı için pek yaratıcı olduğumu düşünmüyorum.bir de bayan giyimi çok geniş bir yelpaze, erkek giyimi ise oldukça kısıtlı.pek seveceğimi sanmıyorum.ama aklımda kalmasın bir tane erkek pantolonu dikeceğim.
Fethiye ile daha fazla resim ekleyeceğim haklısınız.çok teşekkürler.

secret dedi ki...

çalışmalarınız hiçde amatör işi gibi durmuyor.bu yeteneğinizi bilseydiniz sanırım spor akademisi okumazdınız.bayan gözü ve yeteneğinizi kullanırsınız beyler içinde iyi işler çıkarabilirsiniz.fethiyenin sadece denizini değil,portakal bahçelerinden tutun tarihi mekanlarına kadar paylaşmalasınız.
çalışmalarınızda başarılar.

birtutamkekik dedi ki...

muhhteşemmm...
bir defa gitmişliğim war...
gözüm arkada kala kala dönmüştüm..
resimlerde çok profesyonel olmuş gerçekten..
sevgiler

designbyeda dedi ki...

birtutamkeksik,
20 senedir burada yaşıyorum, bir yere giderken halaa gözüm arkada kalıyor :) çok teşekkür ederim.