18 Temmuz 2011 Pazartesi

portföy yapımı

 2 sen önce yatak başı sipariş vermiştik bir marangoza..birkaç gün sonra getirdiler fakat arka tarafı görünmeyecek diye düşünüp kaplamamışlardı.bizde itiraz edince yatak başlarını geri götürmek yerine, kumaşı alıp evde zımbaladılar ve kalan kumaşı da götürmeyip bıraktılar.ben de daha önce portföy yapmıştım, bir arkadaşım beğenince de hediye etmiştim.baktım bir çanta daha çıkacak hemen el attım bugün.aslında çok kolay bir çok kişi için gerekli olmayan bir post olacak biliyorum ama bilmeyenler için küçük bir yardım olması adına eklemek istedim yapım aşamalarını..


elimdeki parça bu şekilde yeteceği için 2 parça hazırladım, aslında bütün olarak hazırlanabilir .









 yüzü yüz gelecek şekilde kapak kısmını dikiyoruz.sonra çantanın alt kısmını yine yüzü yüz katlayıp 2 kenarını dikiyoruz.aynı şekilde astar için düşünülen kumaşı da dikiyoruz.astarı çantanın içine yerleştirip, kenarlarını kıvırıp elde bastırıyoruz ve düğmecilerde rahatlıkla bulunan mıknatıslı çanta düğmesini takıyoruz.bu kadar :))

yatak başı kumaşından, portföye.....






12 yorum:

suhuba dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Ben hep merak etmişimdir nasıl sert durmasını sağlıyorlar?

eda dedi ki...

aslında ben sert durmasını sağlayacak hiç birşey yapmadım.kumaşın kendisi yumuşak olmasına rağmen içine birşeyler koyunca haliyle dik duruyor.eğer kumaşınızın dik durmayacağını düşünüyorsanız,çok sert telalar var resmen karton gibi :) yaka telası imiş...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

eda dedi ki...

teşekkür ederim :)

gps87 dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık. En kısa zamanda bende deneyeceğim.
sizin kadar dikiş bilmesem de deneyececeğim :))

Elift dedi ki...

eda çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Çalışmaların çok güzeller

yenigelin :) dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş :) Bu arada çantada kullandığınız çıtçıtları nereden alıyorsunuz??? Sevgiler..

designbyeda dedi ki...

gps87
teşekkür ederim,çok fazla dikiş bilgisi gerektirmiyor zaten.deneyin mutlaka :)

elift
teşekkür ederim beğenmenize sevindim

yenigelin
düğmecilerde bulabilirsiniz.teşekkür ederim.benden de sevgiler size :)

alanay dedi ki...

şık ve kullanışlı olmuş.ellerinize sasğlık...

designbyeda dedi ki...

alanay
çok teşekkür ederim :)

Gulsen dedi ki...

çok güzel olmuş kutlarım

designbyeda dedi ki...

gülşen,
teşekkürler.güzel yorumlarınız beni motive ediyor..