19 Temmuz 2011 Salı

geri dönüşüm pantolon


giyilmeyen eski bir pantolon bu!!! o kadar çirkindi ki, öncesi ve sonrası fotoğrafı yapmak için bile koyarken inanın çok düşündüm :)))) şuanda baktıkça içim ürperiyor hahaha







adam eder miyim? yoksa uğraşmasam mı diye bile düşündüm..bel bandını ve cepleri söküp, daha aşağıya aldım.yani sadece daralt ve giy işlemi değil, baştan yaptım pantolonu resmen, kumaşı ben kesmedim o kadar.aşağıdaki fotoğrafta dün yapmış olduğum portföy de var.ben bu kombini çok sevdim.










yukarıdaki resme kardeşimin eve sığmayan ayısı da girmiş.madem kadraja girdi bir muziplik yapıp ayrıca  fotoğraflayayım dedim.
hey Yarab'bim böyle hediye mi olur? evde yer işgal ediyor resmen.cornetto reklamında kocaman bir ayı var ya, kız 'yumuşacık bir kalbin varmış' diyor, çocuk da 'tabiiii....' diyip ayıya dönüşüyor.okadar devasa olmasa da ordan oraya al, ordan oraya derken kas yaptım vallahi..birgün reklamdaki gibi havuza atıp yaslıycam kafamı, işe yarasın bari..










8 yorum:

dikisdersi dedi ki...

Eda bende inanamadım ,harika bir geri dönüşüm olmuş degmiş

eda dedi ki...

dikişdersi teşekkür ederim benim de içime sindi,hatta dolabımın İN'lerinden oldu bile:))))

MODAVESAİRE dedi ki...

valla bi kalıp bir insanı daha da çirkin, daha da şişman göstermeyi kendine amaç edinir mi? cevap EVET:)) bende de böyle bikaç pantolon vardı ama senn kadar yetenekli ve sabırlı değilim tatlım, dağıttım birilerine, ayy çok zor iş, ama sonuçç okadar harika olmuş kiii... ellerine sağlık , güle güle giy..

eda dedi ki...

burcu'cum gerçekten kalıptan kalıba nasıl değişiyor aklım bu kadarını almıyor.. çok teşekkür ederim gerçekten kumaşı kendim biçsem daha kolay olurdu :) iyi saatte olsunlar vaktimdi sanırım :)))

motto dedi ki...

Merhaba..inanilmaz guzel seyler yapmissin..ilham verdin cook.ellerine saglik..takipteyim

eda dedi ki...

motto, hoşgeldin bir faydam olduysa ne mutlu bana.sevgiler :)

zuhal dedi ki...

Nasıl güzelleşmiş o saçma pantalonnnnnnnn oof ooffffffff... İnanılmaz yakışmış,yine yapmışsın yapacağını Eda'cım :9

eda dedi ki...

Zuhal'cim teşekkür ederim :)