9 Temmuz 2011 Cumartesi




bu aralar biraz yavaş dikiş dikiyorum, bir yandan etamin işliyorum,  yapmak isteyip, ertelediğim işlere el attım.

bu elbise resimdekinden daha canlı toz pembe,etek kısmı 2007 haziran sayısından 128 numaralı model.orjinalinde eteğin pile kısmı 2 adet A pileydi, o şekilde beğenmedim ve mevcut bolluk payını bu şekilde dağıttım.üst kısmı manken üzerinde kalıpsız hazırladım.göğüs pensi koymamakla hata ettim sanırım biraz dar o kısmı,üstteki ve alttaki bolluk yetmedi.biraz kullanacağım belki sonra düzeltirim..























bu model de haziran 2011 / 113 numaralı model.ben boyun kısmını aşağıya çektim ve brit yapmak yerine, geniş biye ekledim.bir müddet atemin ile uğraşmak istiyorum.hatta şu ara sevgili KOKETH  Serpil Hanım'ın burada yapmış olduğu Audrey Hepburn'u beyaz etamin üzerine siyah iple yapıyorum.o bitince Marilyn Monroe 'yu da yapacağım.balkonda güzel duracaklar inşallah.Serpil Hanım'a teşekkür ediyorum.haberi olmadan paylaştım.
herkese sevgiler.

2 yorum:

suhuba dedi ki...

Selam ikiside çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Yakışmışlar. Alttakini kendi bedenine göremi diktin? Bolluğu nasıl onu merak ediyorumdum. Bende dikeceğim inşallah. Zaten bol duruyor. 1 beden küçükmü çalışsam diyorum. Birde jarse kullanacağım karar veremiyordum ondan sormuştum. Teşekkür ederim.

eda dedi ki...

suhuba, alttaki için kalıptaki en küçük bedeni kullandım 36 dıydı sanırım.ben hediye olarak vereceğim için biraz bol kestim.eğer 36 bedenseniz bence 36 beden kalıbı kullanın,bolluğu gayet iyi.çok kolay bir model 1 günde bitirirsiniz..sevgiler