5 Temmuz 2011 Salı

bebek hediyelerim

birkaç ay sonra doğum yapacak olan arkadaşım için şimdiden birkaç hediye hazırlamak istedim.ilk defa bukadar minik şeylerle uğraşıyorum çok zevkli ve kolay oldu hepsi.etekleri göz kararı kestim.patikleri  polardan çift taraflı yaptım ama bence leoparlı kısmı daha güzel :))) kalıbı aralık 2006 sayısından,
lohusa tacım ise sevgili laçin'den esinlenme..
Zuhal'cim bunlar senin için..bu postu eklemek için çok sabırsızlandım, umarım ben sana getirene kadar farketmezsin...
herkese sevgiler











6 yorum:

serpil dedi ki...

Allaaaaaaaaah bu leoparları hemen hafızama alıyorum bayıldımm :) Ben bu kış bundan kendime yaparım :) Güle güle giysin tıpış tıpış yürüsün bebiş inşallah :)

eda dedi ki...

Serpil Hanım her gören büyük modelini istiyor inanın.bebek ikoncan olacak sanırım :)) güzel dilekleriniz için teşekkürler

suhuba dedi ki...

Sesin çıkmıyordu. Yaptıkların çok şirin. :)

eda dedi ki...

suhuba, teşekkür ederim aslında sürekli birşeyler dikiyorum ama ekleme fırsatım olmadı henüz :(

zuhal dedi ki...

Sana inanmıyorum ama,daha bugün aldım bu şahane hhediyeleri :) Biliyosun Telefonda da sordum sana ulaşamıyorum bloguna diyeeeeeeee :( İyi ki daha önce görmemişim Eda'cım.. Nasıl bildin bilmiyorum ama ben bu leoparları patikten yaptırmak istiyodum bi şeklide birine ..Kendim yapamayacağım için :P Sana nasıl teşekkür etsem az,ağlatmaktı galiba beni maksadın ama tuttum kendimi,yüzüm kıpkırmızı oldu sevinçten,ateş bastı inan! Çoook çokk teşekkürler bunlaı kullanmak için sabırsızlanıyorum demek az kalır... Ellerine sağlık güzel insan...

eda dedi ki...

çok sevindim beğenmene canım.inşallah güzel günlerde kullanırsın.son anda ilişti gözüme leopar biliyormusun? meğer ne kalpten istemişsin.kalbin gerçekten çok temiz.senden daha çok sevindiğim kesin çünkü çok isteyerek hevesle diktim Zuhal'cim.çok çok öpüyorum :)