28 Temmuz 2011 Perşembe

1 pantolon 2 bluz



uzun zamandır beğenirim bol paça pantolonları..her nekadar çok sık kirlenecekse de
paçalar yere değince ayrı bir havası oluyor.yandan fermuarlı bir pantolonumu kullanarak kestim.şifon ve astar için jarse kullandım.fotoğraf kalitesi pek hoş değil mazur görün bu seferlik..

bu pantolonu dikince baktim ki üzerine giyeceğim bluz eksik.elimde yaklaşık 50 şer cmlik 2 kumaş vardı.onlarında son hali bunlar..
2 sini de askılı bir body kullanarak kestim.fuşya olan krep tarzında bir kumaş.askılarını 3 adet brit yaptım iç içe geçirip diktim.
yeşil olan krep kumaştan daha sert.ona da askı  detayı ile bir hava katmak istedim.sade parçalarda ufak detayları çok ama çok seviyorum.


bu yazının ardından bir yürüyüşe çıkacağım, akşam sporu....döndüğümde krem rengi elbise hazırlıkları beni bekliyor.

kısa zamanda görüşmek üzere...





7 yorum:

Antigone dedi ki...

üçü de çok şık, ellerine sağlık ;)

suhuba dedi ki...

Hepsi çok şık valla. Ellerine sağlık. Pantolon ayrı bir güzel ama kremrengi bluz süper. Kalıbı nerden acaba?

eda dedi ki...

antigone, teşekkür ederim

suhuba, kalıbı düz askılı bir bluz kullanarak kestim.sizde üzerinize yakışan bir bluzu baz alarak kesebilirsiniz.tüm olay askılarda...

MODAVESAİRE dedi ki...

çok hoş . ben de bol paça seviyorum ama sanki bana hiiç yakışmıyoo..

eda dedi ki...

modavesaire, teşekkür ederim.bende öyle düşünüyordum ama gözüm çok alıştı. :)

BIRAKTIĞIM İZLER dedi ki...

Yeşil bluzun arka detayı çok şık olmuş ellerine sağlık. Ben hala pantolon dikmeye cesaret edemedim. Bakalım ne zaman kısmet olur

designbyeda dedi ki...

bıraktığım izler
çok teşekkür ederim..