14 Haziran 2011 Salı

yine gömlek

burada bahsettiğim gömleğimi  bitirdim...busefer diktiğim kalıplar çok güzel çıktı..sadece kollarını biraz daralttım.omuz kısımları tam oturdu.bir de bu gömlekte aslında hakim yaka vardı ben öyle pek beğenmedim erkek yaka oturtuverdim üzerine.fotoğrafta pek iyi çıkmamış ama gerçekten hoş ve kullanışlı bir gömlek yinede 2. gömleği daha çok beğeniyorum

altta da burda dergisi ekim 2007 sayısının 117 numaralı modelini 2 ay önce dikmiştim.ikisinde de sedef düğme kullandım.



bu gömleği ilik açmadan dayanamayıp giymiştim ve  öyle kaldı, bu gidişlede iliksiz olacak ....







3 yorum:

Antigone dedi ki...

ikisi de çok güzel ama favorim 2. si, eline sağlık canım ;D

eda dedi ki...

antigone ben de 2.sini daha çok seviyorum canım.teşekkür ederim

suhuba dedi ki...

Valla ikiside süoer olmuş. Ellerine sağlık.