6 Haziran 2011 Pazartesi

yeni kalıplar yeni uğraşlar



bu modeli uzun zamandır dikmek istiyorum.sebebi de sadece 3 parça olması yaka ve kollar bedenle bir.
buna yakın bir renk terikoton kumaş aldım..























 bu model için de ince pamuklu kumaş aldım.önü nervürlü gömleklere bayılıyorum.ilk defa bu tarz birşeyle uğraşıcam.



birde bu model var.duble paçalı ama benim dikeceğimde cep olacak.
ekim 2007 107 numaralı model.ince kot görünümlü parça kumaş buldum yaklaşık 2 metreydi, 2 tl ye aldım.
hepsini de kestim hazırladım.bu şekilde daha kolay geliyor bana.bakalım ilk hangisini bitiricem??

2 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

canım o ilk gömlek kalıbıyla ben bişey dikmiştim amatörce geçen yıl.. dün çöpe attm. ama dikişim kötü oldğ için...
kalıp çok hoş ben aynı kumaşla bi daha yapayım dedim içimden:))))
seninkileri merakla bekliyorum..

eda dedi ki...

burcu'cum atılacak kadar mı kötü oldu?? yada sen hataları bildiğin için rahat edememişsindir.hazır aldığımız bir çok şeyde ne hatalar var halbuki dimi? bende merak ettim şimdi.kötü olmaz herhalde en fazla uğraştırır.inanırmısın 1 ay uğraştığım bir ceket vardı..
hadi sen de yap ohalde yeniden :))))