9 Haziran 2011 Perşembe

organze kumaş





bir yakınımın nikahında giymek için lacivert şifon kumaşımı dikmek istiyorum.ama çok kararsızım.aklımda 2 model var, biri Bihter'in meşhur örgü askılı elbisesi, diğeri de 2.resimdeki tek askılı siyah elbise...eğer 2.yi yaparsam yırtmacını bukadar yapmam.aslında siyah elbise gibi yapıp askısını örgü yapabilirim.birde kumaşım ne ilk resimdeki kadar parlak, ne de ikinci resimdeki gibi mat..
nikah sonrası sade bir kokteyl olacağı için tuvalet giymek istemiyorum.ben karar veremedim..fikir almaya ihtiyacım var.

6 yorum:

dikisdersi dedi ki...

organze gibi geldi bana kumaşın ,sertmi eline alınca

dikisdersi dedi ki...

kolay kolay şifonlarda kat izi oluşmaz janjanlı şifon mu acaba merak ettim,ona göre söyleyecegim bende fikrimihangi elbise daha güzel olur :P
kolay gelsin

suhuba dedi ki...

Tarzını bilmiyorum ama 1. resimdeki kumaşına yakışacak gibi duruyor. Hangisini yaparsan yakışacağına eminim :)

eda dedi ki...

dikiş dersi, haklısın birbirine yakın kumaşların tam adlarını bilemiyorum henüz..organze gibi sert değil ama yumuşak da değil.verev tutunca tiril tiril oluyor yine de..bir kumaşçıya gidip öğrensem mi acaba??

suhuba, 1.resimdekini de beğeniyorum ama sanırım uzun bir elbise ortama daha uygun olacak.

zuhal dedi ki...

Eda öncelikle,tebrik ederim seni, ne iyi ettin bu güzel blogu açmakla ;) Oyum kesinlikle sağ taraftaki caaanım Jennifer Aniston'ın kullandığı siyah elbise! evet yırtmaç o kadar derin olmasa iyidir :P Ben senin yaptıklarını çıplak gözle görmüş biri olarak bayılıyorum her diktiğin şahesere :) devamını bekliyorum,bu güzel postların,resimlerin ...

eda dedi ki...

zuhal' ciğimmmmmmmmmmm :)))))))) teşekkür ederim desteğin için..
bugün konuşmuştuk, Jennifer'ın elbisesini yapmak istiyorum ben de şiddetle..biliyorsun daha ekleyeceğim çok şey var.kardeşimi her yakaladığımda birkaç bir şey çekiyor işte sağolsun..