15 Haziran 2011 Çarşamba

geçen seneden bir ceket

 ilk defa abiye kıyafete el attım :))
kumaşı kestim.bir süre boyunca beni oyalayacağı için bir yandan da önceki uğraşlarımı eklemek istedim.

 geçen sene kursta diktiğim bir ceket.malesef hangi ay ve model olduğunu kalıbın üzerine not almamışım.bir yerlerde denk gelirse belirteceğim.




















daha önce diktiğim etek kumaşından kalan parçayla zar zor bu küçük blazeri çıkarabildim.ilk ceket dikişim.omuz kısımları çok uğraştırdı  olması gereken yerde değildi vs...

içini fotoğraflamayı unutmuşum, hiç üşenmeyip astarlamıştım.en uğraştığım parça buydu.haftalarca süründü elimde ama pes etmedim bitirdim..




9 yorum:

dikisdersi dedi ki...

tahminice 12/2007 model 115:)biraz önce bakıyordum .09/2008 model 129 zada baktım takım dikmek istiyorum bir ay içerisinde ,benim burcum kova oldugum için kararsız kalıyorum karar verirken zaman geçiyor ,omuzlarda birşey yok gibi duruyor ,ben anlayamadım ,ama yinede güzel

suhuba dedi ki...

Ayy eda. Modavesaireye dikişdersine imrenerek bakarken birde sen oldun. İçimdeki zamansızlıktan fırsat bulamadığım bu dikiş özlemini depreştiriryorsunuz. Oyyy oyyyy. çok güzel olmuş. Süper gözüküyor.

eda dedi ki...

dikişdersi, sen söyleyince internetten baktım aynen dediğin gibi 2007 aralık model 115 :)))
hep diyorum gözünden hiç birşey kaçmıyor maşşallahhhh..omuzları olması gereken yere oturtana kadar canım çıktı ozaman mankenimde yoktu çok uğraştım gerçekten.teşekkür ederim..

suhuba, ne mutlu bana çok mutlu oldum.dikişe vakit bulamamaktan pek bir korkuyorum.oyüzden vaktim bol iken bol bol dikiyorum..teşekkürler

mor atölye dedi ki...

Ellerine sağlık Eda çok güzel şeyler üretiyorsun... spor akademisi mezunu ve eski bir milli voleybolcu eşim olduğundan kısmen sporcuları tanıdım. Bu tanıdıklarım arasında da bu tip işlere meraklı olan hiç yok:) hoşuma gitti o nedenle.. sevgiler...başarılar...

eda dedi ki...

mor atölye,öncelikle teşekkür ederim.
haklısın spor akademisinde okuyan bayanlar daha maskülen oluyorlar.bizim bölümdeki en feminen kişi bendim zaten :):) o dönemde de aklım hep elişlerindeydi.şimdi tarzım daha da değişti fakat hayatımda spor yine var haftada en az 4 gün spor yapmazsam kendimi suçlu hissediyorum.

Antigone dedi ki...

çok şık olmuş, ellerine sağlık. ben de hatırladım bu modeli, ne zamandır dikmek istediklerimden biri bu da. çok yakışmış..

eda dedi ki...

antigone, mu modeli herkes gözüne kestirmiş anlaşılan :)
sevimli bir model dikin bence.teşekkürler

cigdem dedi ki...

merhaba eda hanımm ellerınıze saglık cok guzel modellerde kıyafetler yapmısınız cok begendım ben amator olarak anneme aıt olan dıkıs makınesınde ufak tefek seyler dıkıyrum ama bu ceketınızı cok sevdım acaba rıca etsem patronunu yayınlaya bılırmısınız bırde kumasın cınsı nedır acaba cok parlak ve cok guzel olmus sımdıden cok teskeur ederım

designbyeda dedi ki...

çiğdem hanım,
model 2007 aralık ayına ait 115 numaralı model.
kumaş aslında parlak değil.sanırım çekimden kaynaklandı.

http://designbyeda.blogspot.com/2011/06/volanl-etek-ve-sevgili-dikis-makinam.html

kumaşı bu linkteki etek ile aynı.orta kalınlıkta, ince fitilli, sentetik bir kumaş.eğer o sayıya ait dergi elinizde yoksa kalıbı size ulaştırabilirim. eda_utlu@hotmail.com
adresinizi mail atarsanız en kısa zamanda gönderebilirim..teşekkürler