3 Haziran 2011 Cuma

fırfırlı maxi elbise

yine elbise elbise elbise....

dikişe ilk başladığım zamandan bu yana sürekli elbise dikiyorum.önceden hiç elbise giymezdim meğer ne kadar seviyormuşum diyorum kendi kendime..

bu kumaş Ankara' daki Bursa kumaş pazarından..şifona benziyor metresi 1,50 lira ben topta kalan 2,50 metrelik kumaşı almıştım.siyah ve beyaz ince çizgili olan bu kumaşın altına gri jarse kullandım çünkü  beyaz astar da,  siyah astar da kumaşın rengini değiştirdi.





alt kısmını hazır aldığım bir elbiseden yararlanarak kestim.üst kısmı için kalıp kullanmadım.belinde 5 sıra makine lastiği var ve üst kısmında da tünel yapıp ince lastik geçirdim.

2 yorum:

My NeVeRLaND dedi ki...

Hem kolay hem de zewkli... benim de fawori parçalarımdandır =)

Ellerine sağlık..

http://myneverland1c.blogspot.com/

designbyeda dedi ki...

my neverland
kesinlikle katılıyorum.teşekkür ederim va de hoşgeldin :)