22 Haziran 2011 Çarşamba

fiyasko abiye denemesi :))

şuan itibari ile beni çıldırtan elbiseyi katlayıp kumaş dolabının diplerine gönderdim.baştan çok iyi gidiyordu etek kısmında bir problem yaşamadım, üst kısmının astarında da öyle fakat üst şifon olmadı oolmadııı...kesip hazırladım, mankene iğneledim, astarı ile birleştirdim ve ütülerken yaktım.yılmadım o kısmı söküp değiştirdim ama bir türlü askısız olan kısmı düzgün durmuyordu.çok uğraştım hatta üst kısmını başka şekillere soktum içime sinmedi.
alt etek kısmını sonra değerlendiricem ama bir süre gözüm görmesin.

hemen başka kumaşlara el attım bile.uçuk pembe bir elbiseyi kalıba hazırladım.kardeşim tatile giderken fotoğraf makinasını yanına aldığı için, fotoğrafsız bir post oldu.o gelene kadar birkaç şey dikerim herhalde, artık toplu yayınlarım hepsini..

herkese mutlu sağlıklı bir gün diliyorum...

2 yorum:

Antigone dedi ki...

boşver canım, arada oluyor böyle. yoksa nasıl öğrenicez, di mi? sinirin geçince yeniden çıkartır, alt kısmından güzel bir etek yaparsın. sonra da keyifle giyersin ;D

eda dedi ki...

haklısın antigone..ama insan üzülmeden yapamıyor.alt kısmından dediğin gibi etek veya straples bir elbise yaparım diye düşündüm ve fırlattım :))