9 Haziran 2011 Perşembe

duble paçalı pantolon ve gömlek








burada bahsettiğim pantolonu ve gömleğin ilkini nihayet bitirdim.


pantolonun bel kısmı pek uğraştırmadı fakat kalıp öyle bol öyle boldu ki, her iki taraftan cep hizasından aşağıya doğru yaklaşık 5er cm daralttım.ütü çizgisi yerine ince bir nervür yaptım.daha önce anneme ve babama pantolon yapmıştım, kendim için bu ilk oldu.






















 bu da yine burada bahsettiğim ilk gömlek.çok kolay bir çalışma oldu.düğmecide en çok bu küçük sedef düğmeleri uydurabildim.bu gömleği daha yumuşak bir kumaştan dikmek sanırım daha iyi bir sonuç verecek..terikoton biraz sert oldu galiba.ama olsun kalıp öyle kolay ki bir süre sonra başka bir kumaşla deniyeceğim.

ben her iki sonuçtan da memnunum.sizce nasıl olmuş??

10 yorum:

Antigone dedi ki...

ikisi de harika olmuş canım, güle güle giy. gömlek çok kullanışlı ve rahat görünüyor. önceleri pek yüz vermemiştim bu modele ama senin üzerinde görünce fikrim değişti. listeye aldım bunu da ;p

MODAVESAİRE dedi ki...

yawrum yawrum yawrum :)) harika olmuş o pantolon :))
ben de buz mavi bi keten aldım ondan o gömleği dikeyim haftasonu diyodum..güle güle giy hepsi çok güzel olmuş:)))

eda dedi ki...

antigone, gömleği tavsiye ederim çok rahat kullanıcağımı düşünüyorum ama dediğim gibi yumuşak bir kumaş daha iyi olacak sanırım.ayrıca çok teşekkür ederim beğenmene sevindim.

modavesaire, :))) tepkin çok hoşşşş vallahi mutlu oldum.ketenden nasıl olacak çok merak ettim.kolay gelsin şimdiden.

dikisdersi dedi ki...

ikiside harika ,teknik çiziminde pantolonda pli yok sen kendin mi plili olmasını istedin ,

suhuba dedi ki...

Eda pantolon nekadar güzel olmuş. Canım bayıldım ya.Çok yakışmış. Bende dikebilsem keşke :) Hele gömlek tam benim istediğim gibi. Ya insan dergiye baksada göremiyor bazen işte. Yapılmışını görünce güzel oluyor. Yiğenim geçenlerde bu gömleğe çok yakın bir gömleğin 2 rengini almış tanesi 80 tl idi yanılmıyorsam. Ön kısmı yuvarlak yaka ve sol göğsünde minik cebi vardı.Kolları aynıydı. Beğenmiştim. Bende bunu dikebilirm diye geçirmiştim içimden gömleği görünce bu nedenle çok sevindim. Sen birde kolay falan deyince dahda bayıldım. Eve gidince ilk iş dergisiye bakacağım

eda dedi ki...

dikiş dersi, teknik çizim aslında benim diktiğim pantolonun değil onu bulamadım yakın olduğu için ekledim.beğenmene çok sevindim.

suhuba teşekkür ederim..bahsettiğim gömlek kalıbını uygula mutlaka gerçekten çok kolay yaka ve kol takma derdi olmadığı için yapabileceğini düşünüyorum.hem kendine güven gelir ben de sadece 1senedir dikiş dikiyorum..

ratatoule dedi ki...

dikdiklerin harika çok beğendim,ellerine sağlık bende senin gibi yanlış meslek tercihi yapıp pişman olanlardanım ama bak ne güzel sen dikiyorsun ben korkuyorum açıkçası cesaret edemiyorum şimdilik ufacık bir dikiş makinam var sadece yastık kılıfları falan denedim kıyafet dikmeye her ne kadar merakım olsada cesaretim yok bu arada çok yakınız dalamandayım,fotoda arkandaki dağları görünce fethiyeye benziyor dedim baktım gerçekten fethiyedeymişsin neyse uzun oldu sevgiler

designbyeda dedi ki...

ratatoule,
dikişten niçin korkuyorsun? en fazla kumaş çöpe gider.onu da sanmıyorum açıkcası.eğer makina dikişi biliyorsan ki yastık kılıfı dikiyormuşsun,biraz uzun sürede biter belki ama yapabilirsin.basit şeylerden başla mesela kemersiz, fermuarsız beli lastikli bol eteklerden...vaktiniz varsa kursa gidin derim.halk eğitim veya kız meslek kursları yıllık 50 tl gibi komik bir ücrette.eğer daha da yakın olsaydık seve seve yardımcı olurdum.yine de yolunuz düşecek olursa ben buradayım :)) sevgiler teşekkürler

ratatoule dedi ki...

canım benim ya, çok teşekkür ederim samimiyetin için,çok iyisin keşke azıcık vaktim olsa, bende istemiyor değilim şöyle dikiş kursuna gideyim iyi kötü dikmeyi biçmeyi öğreniyim ama çok mız mız bi oğlum var teyzesi,o büyüynce inşallah kısmet olur....yalnız blogunu baştan aşağı gezdim çok şık şeyler dikmişsin ellerine sağlık ayrıca çok zevklisin belirmeden geçemicem sevgiler

designbyeda dedi ki...

ratatoule,
sizin hayaller, fikirler minik afacan sağlıkla büyüdüğü vakit gerçekleşecek o zaman :)
diktiğim her parça benim çocuğum gibi.beğenilmesi mutluluk verici.çok teşekkür ederim.