28 Haziran 2011 Salı

büstiyer sevdam :))





 05/2011 sayısından 122numaralı modeli etek ve büstiyer olarak ayrı yapmak istedim.
kumaşından dolayı elbise olarak fazla kullanamayacağımı düşündüm.daha sonra pamuk saten düz bir kumaştan elbise yapmayı dşünüyorum.
bir de eteğinde dış taraftaki detayı sevmedim ve onu  kalıbı çıkarırken eklemedim, bir problem oluşmadı.kemer ve astar taktığım zaman resimleyeceğim.





  




 birde 12/2010 116 numaralı modeli 2 ayrı büstiyer yapmıştım aylar önce.hazır büstiyer konusu açmışken eklemeden edemedim.
ben arka ortasını kumaş katında çalışmadım çünkü fermuar veya düğme detayını arka ortada seviyorum.

beyaz olan belki 30 senelik fisto kumaş.ben küçükken  annemden bu kumaş ile  benim için birşeyler dikmesini istemiştim ve hep bir aksilik olup kaldı, nasip benim dikmemde imiş:))






10 yorum:

suhuba dedi ki...

Çok güzel olmuşlar Hepside ellerine sağlık. Üzerlerinede tam olmuşlar. Genelde Burda bedenleri büyük derler ama sana tam olmuş.

Antigone dedi ki...

hepsi de harika, üzerine tam oturmuşlar. bende üst bölgede biraz malzeme eksiği olduğundan büstiyerlerle aram yok pek ;p ama sana çok yakışmış. özellikle de ilki dergidekinden güzel durmuş. güle güle giy canım ;D

eda dedi ki...

suhuba,birkaç ay öncesine kadar ben de burda bedenlerinden çok muzdaripdim.son aylarda çıkan burda dergilerinde inanki hiç problem yaşamadım.ben 36 bedenim ama resmen 38-40 arası gibiydi çıkardığım kalıplar, okadar daraltırdım ki, hep derdim bu nasıl 36 beden diye...teşekkür ederim..

antigone, çok çok teşekkür ederim, ben de seninle aynı durumdayım aslında ;) heheh sevgiler

serpil dedi ki...

Nasıl güzel durmuş hepsi de.. özellikle lacivertlinin duruşuna bayıldım.. Tabi ince yapılı olmanın da faydalarını görüyoruz bu arada :)Çok temiz çok güzel dikiyorsunuz, çok ta yakıştırıyorsunuz vallahi ellerinize sağlık ne diyeyim iyi ki mezun olduktan sonra başlamışsınız , yoksa bu dikiş aşkıyla bitmezdi o okul :)) sevgiler.

eda dedi ki...

Serpil Hanım'cım teşekkür ederim.çok doğru bir tespitte bulundunuz :) imkanı yok bitmezdi okul. aklımdan herdaim kumaşlar modeller geçerken ders dinleyemezdim zaten.bazen acıkıp ta elimdeki işi bitirmek için kalkamadığım oluyor resmen.sevgiler...

FATOJ dedi ki...

wuhuuuu bayıldım yaaaa,bende dikişle ilgileniyorum bu ara ama dikiş için sabrım olmadığına karar verdim...teğel almak ölüm mesela:D şu petrol mavisi mi yeşili mi karar veremediğim rengin arka kısmına süper olmuş...gerçekten tebrik ediyorum...sevgiyle kal

designbyeda dedi ki...

fatoj
hoşgeldin öncelikle.ben çok mecbur kalmadıkça, detaylı bir kalıpla uğraşmadıkça pek teğel almıyorum.hiç sevmiyorum senin gibi.bunun yerine 2 farklı yöntem kullanıyorum.birincisi kalıbı kumaşa çizdikten sonra bütün kenarları 1 cm dikiş payı bırakarak kesmek.ikincisi yine kalıbı kumaşa çizip, o çizgilerin üzerini iğneliyorum, arkasını çevirince iğnelerin üzerinden sabunla geçiyorum ve kumaşın 2. parçası da çizilmiş oluyor.ama dediğim gibi detaylı bölümlerde kullanmanızı pek tavsiye etmiyorum.zamanla kendi yönteminizi oluşturursunuz.sevgiler

SİNEM dedi ki...

Merhaba Eda :)

İnternette bustiyer kalıbı ararken bloğunu buldum ve şu kareli kumaştan yaptığın bustiyer yada beyaz olanın kalıbını bana ulaştırma imkanın varmıdır acaba??

Ellerine sağlık bu arada hepsi birbirinden güzel.

designbyeda dedi ki...

sinem,
merhaba,
hoşgeldiniz! öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim.kalıbı dikiş kursuna giderken, kursa ait dergiden çıkarmıştım ve şuanda elimdeki kalıp üzerinde çok fazla oynadığım için sizi pek memnun etmeyebilir.
fakat internetten indirmeniz çok kolay.aşağıda 2 link veriyorum.ilki ücretli, 2.si ücretsiz.umarım işinize yarar.sevgiler.

http://www.burdastyle.com/pattern_store/patterns/022011-bustier

http://sekercafe.blogspot.com/2010/11/burda-dergisi-ve-kalplar-aralk-says-12.html

RecandDelete dedi ki...

C cup varmıdır bustıyer patronunda :) burda dergısı hangı sayı buarada tesekkurler